logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinary o Transparency & Consent Framework (TCF v2.2) IAB Europe

  PR 05.06.2023, przeczytano 504 razy

IAB Europe zaprasza na cykl webinarów o najnowszej wersji Transparency & Consent Framework - TCF v2.2 dedykowanym wydawcom, dostawcom technologii i CMP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinary-o-transparency-and-consent-framework-%28tcf-v2.2%29-iab-europe,400283,artykul.html

Do końca trzeciego kwartału 2023 r. należy wdrożyć nową wersję TCF, dlatego IAB Europe stworzyło dedykowany cykl webinarów, aby ułatwić zrozumienie najnowszych zmian, w celu zapewnienia jak najlepszej implementacji narzędzia. Udział w webinarach jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja:

  • 8 czerwca, godz. 15:00  TCF 2.2 Webinar for Vendors – How vendors should review their TCF registration and technical implementation
  • 8 czerwca, godz. 16:00  TCF 2.2 Webinar for CMPs – How CMPs Should Build Additional User-Facing Disclosures with the New Information Contained in the GVL
  • 12 czerwca, godz. 16:00- TCF 2.2 Webinar for Publishers – How can publishers adjust their TCF implementation?

Pierwotnie uruchomiony w 2018 roku w oczekiwaniu na wejście w życie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), TCF został stworzony przez IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab, aby pomóc zaspokoić potrzeby użytkowników, branży i organów regulacyjnych. Teraz, po pięciu latach, w ramach nieustannego zaangażowania w ulepszanie i rozwój platformy, została wydana najnowsza wersja TCF v2.2. Odpowiada ona na kluczowe zmiany, aby sprostać potrzebom rynku i jest zgodny z nowymi i istniejącymi wymogami regulacyjnymi.

Wdrożenie nowej wersji TCF zostało ogłoszone w maju br. Zachęcamy do zapoznania się z wpisem na blogu IAB EU, który szczegółowo wyjaśnia harmonogram jego wdrażania, zawiera przegląd głównych zmian, a także odnosi do pliku zawierającego najczęściej zadawane pytania.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764