logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinary o Transparency & Consent Framework (TCF v2.2) IAB Europe

  PR 05.06.2023, przeczytano 297 razy

IAB Europe zaprasza na cykl webinarów o najnowszej wersji Transparency & Consent Framework - TCF v2.2 dedykowanym wydawcom, dostawcom technologii i CMP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinary-o-transparency-and-consent-framework-%28tcf-v2.2%29-iab-europe,400283,artykul.html

Do końca trzeciego kwartału 2023 r. należy wdrożyć nową wersję TCF, dlatego IAB Europe stworzyło dedykowany cykl webinarów, aby ułatwić zrozumienie najnowszych zmian, w celu zapewnienia jak najlepszej implementacji narzędzia. Udział w webinarach jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja:

  • 8 czerwca, godz. 15:00  TCF 2.2 Webinar for Vendors – How vendors should review their TCF registration and technical implementation
  • 8 czerwca, godz. 16:00  TCF 2.2 Webinar for CMPs – How CMPs Should Build Additional User-Facing Disclosures with the New Information Contained in the GVL
  • 12 czerwca, godz. 16:00- TCF 2.2 Webinar for Publishers – How can publishers adjust their TCF implementation?

Pierwotnie uruchomiony w 2018 roku w oczekiwaniu na wejście w życie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), TCF został stworzony przez IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab, aby pomóc zaspokoić potrzeby użytkowników, branży i organów regulacyjnych. Teraz, po pięciu latach, w ramach nieustannego zaangażowania w ulepszanie i rozwój platformy, została wydana najnowsza wersja TCF v2.2. Odpowiada ona na kluczowe zmiany, aby sprostać potrzebom rynku i jest zgodny z nowymi i istniejącymi wymogami regulacyjnymi.

Wdrożenie nowej wersji TCF zostało ogłoszone w maju br. Zachęcamy do zapoznania się z wpisem na blogu IAB EU, który szczegółowo wyjaśnia harmonogram jego wdrażania, zawiera przegląd głównych zmian, a także odnosi do pliku zawierającego najczęściej zadawane pytania.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TOK FM i kolektyw Outriders zapraszają na podcast „Świat wyborów”. Prowadzący - Anna i Jakub Górniccy - w każdym odcinku przyjrzą się wybranym kampaniom wyborczym na świecie.
„Studio Wyborcze 2023 na żywo” w Onecie
2 października w Onecie ruszyła codzienna, wielogodzinna ramówka wideo z programami poświęconymi nadchodzącym wyborom parlamentarnym. Przez dwa tygodnie, od rana aż do wieczornego pasma wideocastów, widzowie mają dostęp do szerokiej oferty programów wyborczych.
Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet
Stanowisko dyrektorki marketingu w Grupie Eurozet objęła Katarzyna Piecuch. Odpowiada za działania marketingowe i realizację strategii komunikacji połączonej Grupy Radiowej Agory i Eurozetu.
Michał Wodziński nowym redaktorem naczelnym dziennika Fakt
Michał Wodziński 1 listopada 2023 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego gazety codziennej Fakt i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz strategię rozwoju dziennika oraz serwisu Fakt.pl.
Świetna oglądalność drugiego spotkania finałowego żużlowej PGE Ekstraligi! Decydujące starcie najlepszej żużlowej ligi świata pomiędzy Betardem Spartą Wrocław, a Platinum Motorem Lublin w CANAL+ SPORT 5 oraz w serwisie streamingowym CANAL+ online przyciągnęło przed ekrany prawie 500 000 widzów!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764