logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Kozak dyrektorem ds. rozwoju online

  PR 02.07.2021, przeczytano 235 razy

Od 1 lipca 2021 r. Wojciech Kozak zostaje dyrektorem ds. rozwoju online (obecnie dział rozwoju redakcyjnego). Tomasz Krawczyk, dotychczasowy dyrektor działu rozwoju, postanowił rozstać się z firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-kozak-dyrektorem-ds.-rozwoju-online,392126,artykul.html

Wojciech Kozak jako dyrektor rozwoju online odpowiada za strategię produktową i biznesową, rozwój produktów cyfrowych oraz realizację inicjatyw i projektów wspierających pracę organizacji, w szczególności: redakcji, biznesu, marketingu i analiz. Jest odpowiedzialny za centralne produkty tematyczne, Newsroom360, obszary social media i SEO, a także za budowę zespołu product managerów, product ownerów i project managerów, którzy będą odpowiedzialni za rozwój produktów i realizację kluczowych dla firmy przedsięwzięć. W strukturze firmy podlega Maciejowi Kossowskiemu, członkowi Zarządu Polska Press.

Wojciech Kozak jest związany z mediami należącymi dziś do Polska Press od 2008 roku. Od 2016 roku jako zastępca dyrektora działu rozwoju (dawniej dział rozwoju redakcyjnego) jest odpowiedzialny za rozwój produktów online - w szczególności serwisów regionalnych i Naszemiasto.pl. Od 2017 roku, wspólnie z zespołem IT z Gdańska, konsekwentnie wdraża strategię rozwoju technologicznej platformy nowych serwisów kontentowych, z której korzysta większość serwisów internetowych Grupy. W 2019 r. został uhonorowany tytułem “Lwa Zarządzania”, czyli nagrodą przyznawaną w Polska Press przez pracowników. Ma wysokie kompetencje we wszystkich obszarach związanych z rozwojem produktów online, w szczególności: w tworzeniu i wdrażaniu strategii online i strategii biznesowej, rozwoju redakcyjnym, obszarach SEO i social, wideo, a także reklamy online. Jest zdecydowanym zwolennikiem codziennej pracy opierającej się na danych oraz fanem zwinnego podejścia w realizacji projektów i rozwoju produktów.

Tomasz Krawczyk podjął decyzję o odejściu z firmy. Od 1998 roku był związany z mediami dziś należącymi do Polska Press. Przez lata transformował organizację zdecydowaną większość swojej energii poświęcając rozwojowi produktów online. Jest współtwórcą dzisiejszej wysokiej pozycji PPG w polskim Internecie.

Źródło: Polska Press Sp. z o.o.

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764