Od 1 lipca 2021 r. Wojciech Kozak zostaje dyrektorem ds. rozwoju online (obecnie dział rozwoju redakcyjnego). Tomasz Krawczyk, dotychczasowy dyrektor działu rozwoju, postanowił rozstać się z firmą.
Wojciech Kozak jako dyrektor rozwoju online odpowiada za strategię produktową i biznesową, rozwój produktów cyfrowych oraz realizację inicjatyw i projektów wspierających pracę organizacji, w szczególności: redakcji, biznesu, marketingu i analiz. Jest odpowiedzialny za centralne produkty tematyczne, Newsroom360, obszary social media i SEO, a także za budowę zespołu product managerów, product ownerów i project managerów, którzy będą odpowiedzialni za rozwój produktów i realizację kluczowych dla firmy przedsięwzięć. W strukturze firmy podlega Maciejowi Kossowskiemu, członkowi Zarządu Polska Press.
Wojciech Kozak jest związany z mediami należącymi dziś do Polska Press od 2008 roku. Od 2016 roku jako zastępca dyrektora działu rozwoju (dawniej dział rozwoju redakcyjnego) jest odpowiedzialny za rozwój produktów online - w szczególności serwisów regionalnych i Naszemiasto.pl. Od 2017 roku, wspólnie z zespołem IT z Gdańska, konsekwentnie wdraża strategię rozwoju technologicznej platformy nowych serwisów kontentowych, z której korzysta większość serwisów internetowych Grupy. W 2019 r. został uhonorowany tytułem “Lwa Zarządzania”, czyli nagrodą przyznawaną w Polska Press przez pracowników. Ma wysokie kompetencje we wszystkich obszarach związanych z rozwojem produktów online, w szczególności: w tworzeniu i wdrażaniu strategii online i strategii biznesowej, rozwoju redakcyjnym, obszarach SEO i social, wideo, a także reklamy online. Jest zdecydowanym zwolennikiem codziennej pracy opierającej się na danych oraz fanem zwinnego podejścia w realizacji projektów i rozwoju produktów.
Tomasz Krawczyk podjął decyzję o odejściu z firmy. Od 1998 roku był związany z mediami dziś należącymi do Polska Press. Przez lata transformował organizację zdecydowaną większość swojej energii poświęcając rozwojowi produktów online. Jest współtwórcą dzisiejszej wysokiej pozycji PPG w polskim Internecie.
Źródło: Polska Press Sp. z o.o.