logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Typer – serwis do typowania wyników sportowych

  PR 15.06.2018, przeczytano 633 razy
ilustracjastrzałka

Specjalnie na mundial Wirtualna Polska przygotowała sportową zabawę polegającą na wytypowaniu najdłuższej passy wygranych meczów i uzyskaniu miana najlepszego Typera. To pierwszy taki serwis w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-typer-%E2%80%93-serwis-do-typowania-wynikow-sportowych,36908,artykul.html

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej to rywalizacja, spotkania pełne emocji oraz nerwowe oczekiwanie na ostateczny wynik. Od teraz prawie 6 mln użytkowników WP SportowychFaktów może poczuć smak sportowego współzawodnictwa i przewidywania wyników meczów podczas mundialu.

– Postawiliśmy na koncept typowania wyników znany doskonale wszystkim fanom sportu i rozbudowaliśmy go o elementy współzawodnictwa, aby uczynić zabawę jeszcze ciekawszą. Stworzyliśmy angażującą rozgrywkę, której zasady są jasne zarówno dla sportowych harduserów, jak i casualowych graczy. Od dziś każdy użytkownik WP może wziąć udział w rywalizacji o miano najlepszego typera mundialu – mówi Krzysztof Zych, Dyrektor Operacyjny w WP.

Serwis dostępny jest pod adresem www.typer.wp.pl. Zadaniem użytkowników jest zbudowanie najdłuższej serii poprawnych trafień, na podstawie których budowane są rankingi. Wybrany mecz typuje się przed jego rozpoczęciem. Jednorazowo można oznaczyć tylko jedno wydarzenie, kolejne – po zakończeniu poprzedniego. W ten sposób, wyłoniony zostanie zwycięzca, który wykazał się najlepszą wiedzą i poprawnie przewidział najdłuższą serię wydarzeń sportowych.

WP Typer powstał w ramach WP SportowychFaktów – najpopularniejszego serwisu sportowego w Polsce. Portal prezentuje najważniejsze informacje sportowe z kraju i ze świata, relacje, komentarze, wywiady i zdjęcia. Wirtualna Polska pracuje nad rozszerzeniem serwisu o inne dyscypliny i wydarzenia sportowe. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z maja 2018 r. WP SportoweFakty odwiedziło 5,86 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764