logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations - ostatnie odliczanie do inauguracji

  PR 10.09.2021, przeczytano 596 razy
ilustracja

Offline nie umiera, 5G i komunikowanie rzeczy trudnych, czy hejt jako zjawisko powszechne – to tylko kilka z tematów, które zostaną poruszone podczas XXI edycji Kongresu Public Relations. Największe wydarzenie branży, w którym weźmie udział około 200 specjalistów i ekspertów rozpocznie się już za 7 dni. Będziemy dyskutowali o aktualnych trendach, potrzebach oraz wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć przedstawiciele branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xxi-kongres-profesjonalistow-public-relations---ostatnie-odliczanie-do-inauguracji,392939,artykul.html

W dniach 16 i 17 września w Rzeszowie odbędzie się  XXI edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. To również druga edycja podczas której dyskutujemy o nowych wyzwaniach branży w czasie pandemii. Zarówno w ubiegłym roku, jak i obecnie organizatorzy zdecydowali się na realizację Kongresu w formule hybrydowej. Wydarzenie jest przykładem tego, że nawet w trudnym pandemicznym czasie, przy zachowaniu wymaganych prawem procedur można organizować w sposób bezpieczny branżowe konferencje.

- Branża eventowa powoli łapie oddech. Po ponad roku zamknięcia, znów mamy możliwość spotykania się na różnego rodzaju wydarzeniach. Nowe technologie, dzięki którym mogliśmy w ubiegłym roku organizować eventy online, niewątpliwie zostaną z nami na dłużej, ale nawet najlepszy obraz 4K nie zastąpi emocji i wymiany energii, której doświadczamy w trackie spotkań na żywo – mówi Anna Jadwiga Orzech, Dyrektorka ds. komunikacji i rzeczniczka prasowa Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Podczas Kongresu wystąpi ona z prelekcją pn. „Wróćmy do podstaw, czyli o społeczności w działaniach public relations”. Dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło, pomysłodawca oraz organizator Kongresu dodaje:

- Ze względu na panującą sytuację zdecydowaliśmy się na organizację wydarzenia w formule hybrydowej. Będziemy ponownie gościć w Rzeszowie blisko 200 uczestników. To pokazuje jak ważna i pożądana jest możliwość spotkania się, rozmowy na żywo i wymiany doświadczeń, których w ostatnim czasie zdobyliśmy naprawdę wiele.

Uczestnicy XXI edycji wydarzenia będą mieli możliwość wysłuchać wielu wystąpień i debat podczas których poruszane będą najbardziej aktualne tematy związane z branżą. Jeden z paneli, którego partnerem merytorycznym zostało Polskie Stowarzyszenie Public Relations, będzie poświęcony roli kobiet w PR. Na temat możliwości i wyzwań, przed którymi stają panie w public relations wypowiedzą się same zainteresowane – 6 kobiet od lat zajmujących się PR-em: Joanna Piwowarczyk, Ekspert ds. Komunikacji Marketingowej Orange Polska, Joanna Kącka, Rzeczniczka Prasowa Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi, Justyna Oracz, Head of communications Fantasyexpo Sp. z o.o.,  Żaneta Czyżniewska, Członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i doktorantka SGH, Marta Andreasik, PR Manager Huuge Games  oraz Beata Kopczyńska, Regionalny rzecznik prasowy ZUS Województwa Śląskiego. W pierwszym dniu Kongresu odbędzie się również Gala rozdania nagród Konkursu PR Wings. Projekt został zorganizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Podczas XXI edycji Kongresu specjaliści PR będą dyskutować o możliwościach i zagrożeniach jakie niesie aktywność w sieci. Budowanie marki w Internecie stało się biznesowym must have – jak bardzo istotnym – pokazał czas pandemii. Dzisiaj Polacy szukają inspiracji, informacji o firmach i ich produktach/usługach głównie w Internecie. Rosnąca rola Digital PR wynika z potrzeby tworzenia umiejętnej komunikacji z odbiorcą i budowania spójnego wizerunku marki w Internecie.

- Digitalizacja dotyka dziś praktycznie każdej dziedziny naszego życia. W komunikacji spowodowała dynamiczne zmiany, do których firmy musiały się dostosować, aby rozwijać swoje marki. Totalizator również doświadczył tych zmian. W ostatnich latach obserwujemy mocny rozwój e-sportu, który otworzył nowe możliwości komunikacji marki i docieranie do nowych, zaangażowanych grup odbiorców – mówi Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego, który po raz kolejny został Partnerem Strategicznym Kongresu.

Digitalizacja zapewnia markom wiele możliwości i narzędzi do budowania wizerunku, ale daje też płaszczyznę działania hejterom, pozwala na tworzenie fake newsów. Adam Łaszyn, który podczas Kongresu poprowadzi debatę dotyczącą hejtu, w swojej książce e-Kryzys stwierdził, że każda osoba czy instytucja będąca aktywnym użytkownikiem sieci, w końcu doświadczy tego zjawiska. W Internecie, gdzie każdy czuje się anonimowy łatwo jest też stworzyć i dystrybuować fałszywą informację. Dlatego tak ważne jest, aby specjaliści PR umieli poruszać się w digitalowej rzeczywistości i umiejętnie reagować na fałszywe plotki czy ataki hejterów.

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations będzie okazją do wymiany doświadczeń, poznania narzędzi i technik stosowanych w digital PR-ze oraz pogłębienia wiedzy na temat zarządzania kryzysem w przestrzeni online.

Źródło: Newsline Sp. z o.o.

www.newsline.pl

Dodatkowe informacje:

Partner Strategiczny: Totalizator Sportowy

Sponsor Główny: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Partnerzy Kongresu: Orange Polska, Województwo Podkarpackie, Miasto Rzeszów, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, EXACTO Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii, SYLVECO, Ideo Sp. z o.o., TOP S.A.,

Partner Medialny: Polska Agencja Prasowa

Patroni Medialni: Grupa RMF, Wirtualnemedia.pl, PR manager, OOH magazine, portalmedialny.pl, gospodarkapodkarpacka.pl, publicrelations.pl, marketingmiejsca.com.pl, signs.pl, Medialna Perspektywa, Business HUB „Wolny Rynek”, Marketing przy Kawie, silanauki.pl, Polska Izba Artykułów Promocyjnych

Wydawnictwo: REBIS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764