YieldRiser rozbudowuje dział Traffic i Obsługi Klienta oraz stawia na jeszcze większą aktywność wśród zagranicznych wydawców.
Łącznie zespół spółki powiększył się w ostatnim czasie o 4 osoby. W obszarze planowania, wdrażania i optymalizacji kampanii reklamowych, klientów firmy wspierają dwaj nowi pracownicy. Stanowisko Traffic Manager w YieldRiser objął Bartłomiej Lubecki, który od początku swojej kariery związany jest z reklamą online. Wcześniej pracował w krakowskiej firmie WayToGrow. Studiował pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Nową osobą w dziale Traffic jest również Piotr Cieślak, związany wcześniej z dostrzegani.pl i kreowani.pl. W YieldRiser objął on stanowisko Junior Traffic Manager. Do jego obowiązków należy m.in generowanie kodów emisyjnych dla wydawców, analizowanie raportów oraz optymalizacja zysków z powierzchni reklamowych.
Firma postawiła również na wzmocnienia w obszarze obsługi klienta. Do zespołu dołączyły Yana Bilas oraz Alicja Głowacka, obejmując równorzędne stanowiska – Publisher Service Manager. Obie odpowiadają za współpracę z wydawcami, począwszy od ich pozyskania po kompleksową opiekę w trakcie monetyzacji powierzchni reklamowych. Alicja Głowacka jest z wykształcenia germanistką, absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Z kolei Yana Bilas ukończyła studia magisterskie w Szczecinie na kierunku Global Management.
- Pozycja YieldRiser na rynku zagranicznym wzrasta. Obsługujemy wydawców z rynku amerykańskiego, kanadyjskiego, tureckiego, a coraz częściej także z Bliskiego Wschodu. Wzmocnienia w obszarze kadrowym to naturalna konsekwencja naszej coraz silniejszej pozycji na arenie międzynarodowej – komentuje Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser.
Źródło: YieldRiser