logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser wzmacnia zespół i aktywność za granicą

  PR 06.02.2017, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

YieldRiser rozbudowuje dział Traffic i Obsługi Klienta oraz stawia na jeszcze większą aktywność wśród zagranicznych wydawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-wzmacnia-zespol-i-aktywnosc-za-granica,31327,artykul.html

Łącznie zespół spółki powiększył się w ostatnim czasie o 4 osoby. W obszarze planowania, wdrażania i optymalizacji kampanii reklamowych, klientów firmy wspierają dwaj nowi pracownicy. Stanowisko Traffic Manager w YieldRiser objął Bartłomiej Lubecki, który od początku swojej kariery związany jest z reklamą online. Wcześniej pracował w krakowskiej firmie WayToGrow. Studiował pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Nową osobą w dziale Traffic jest również Piotr Cieślak, związany wcześniej z  dostrzegani.pl i kreowani.pl. W YieldRiser objął on stanowisko Junior Traffic Manager. Do jego obowiązków należy m.in generowanie kodów emisyjnych dla wydawców, analizowanie raportów oraz optymalizacja zysków z powierzchni reklamowych.

Firma postawiła również na wzmocnienia w obszarze obsługi klienta. Do zespołu dołączyły Yana Bilas oraz Alicja Głowacka, obejmując równorzędne stanowiska – Publisher Service Manager. Obie odpowiadają za współpracę z wydawcami, począwszy od ich pozyskania po kompleksową opiekę w trakcie monetyzacji powierzchni reklamowych. Alicja Głowacka jest z wykształcenia germanistką, absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Z kolei Yana Bilas ukończyła studia magisterskie w Szczecinie na kierunku Global Management.

- Pozycja YieldRiser na rynku zagranicznym wzrasta. Obsługujemy wydawców z rynku amerykańskiego, kanadyjskiego, tureckiego, a coraz częściej także z Bliskiego Wschodu. Wzmocnienia w obszarze kadrowym to naturalna konsekwencja naszej coraz silniejszej pozycji na arenie międzynarodowej – komentuje Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Festiwaldruku.pl - Do zobaczenia we wrześniu
W Niemczech, które są drugim po Chinach największym rynkiem branży wystawienniczej, pierwsze wydarzenia planowane są już w czerwcu. Centrum kongresowe RAI Amsterdam jest gotowe do przeprowadzenia próbnych wydarzeń tego lata. Targi Klintex w Korei z pełnymi obostrzeniami sanitarnymi mamy już za sobą. Zwiedzający dopisali. Prace nad wrześniowym...
Opus B dla Mccormick na rynkach francuskim i brytyjskim
Agencja przygotowała wiosenną kampanię digital dla marek Ducros i Schwartz.
Komunikacja+ nawiązała współpracę z Grupą Goldenmark
Komunikacja+PR zajmie się obsługą Grupy Goldenmark – jednego z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce.
­Jakub Zajdel na stanowisku EMEA President w Iprex
W czerwcu 2020 roku Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency, objął funkcję EMEA President w IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR, zrzeszającej ponad 60 agencji z całego świata. Jego kadencja potrwa 2 lata, do maja 2022. Wcześniej rolę tę pełnił Harri Kammonen, Managing Director Manifesto - agencji zlokalizowanej w Helsinkach.
Kampania Depositphotos wspierająca fotografów podczas kwarantanny
Jeden z największych międzynarodowych banków zdjęć rozpoczął kampanię #LockdownArt, aby wesprzeć fotografów, którzy tworzą pomimo obecnych ograniczeń.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764