logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube: Konferencja Vidcon już za nami

  PR 23.06.2017, przeczytano 440 razy

W trakcie wczorajszego wystąpienia na konferencji VidCon Susan Wojcicki, CEO YouTube ogłosiła kilka nowości związanych z YouTube, jak m.in. udostępnienie wirtualnej rzeczywistości dla wszystkich czy nowy wygląd aplikacji oraz strony internetowej YouTube.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube%3A-konferencja-vidcon-juz-za-nami,32899,artykul.html

Poznaliśmy także kilka nowych statystyk dotyczących użytkowników platformy:

  • 1,5 miliarda zalogowanych użytkowników odwiedza YouTube każdego miesiąca,
  • tylko na urządzeniach mobilnych, użytkownicy spędzają na YouTube średnio godzinę dziennie - w tym czasie można obejrzeć np. filmy, które obecnie cieszą się popularnością wśród polskich internautów znajdujące się na tej playliście: youtube.com/60 minut na YouTube


 
Dla marek YouTube stwarza okazję dotarcia do konsumentów akurat w momencie, w którym poszukują interesujących ich treści, m.in. dzięki formatowi Bumper Ads, 6-sekundowych reklam, które zostały stworzone z myślą o użytkownikach mobilnych - z uwagi na krótki czas trwania są odpowiednie, aby obejrzeć je w ruchu.
 
W związku z tym, że tylko na smartfonach internauci spędzają na YouTube już średnio godzinę dziennie, Bumper Ads mogą przyczynić się do skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów. W załączeniu znajduje się kilka przykładów efektywnego wykorzystania tego formatu reklamowego.

Źródło: YouTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764