logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znak promocyjny Wojska Polskiego za 22 tys. zł...

   14.08.2009, przeczytano 8783 razy
ilustracjastrzałka
wojsko-polskie.pl

Polska armia ma pierwszy w swojej historii znak promocyjny - podaje "Dziennik". Chcielibyśmy, alby w przyszłości był powszechnie rozpoznawalny, Tak jak Coca-Cola czy WOŚP - planuje Michał Łazowski z departamentu promocji MON.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znak-promocyjny-wojska-polskiego-za-22-tys.-zl...,9359,artykul.html

Znak umieszczono już w winiecie serwisu Wojska Polskiego. Oficjalnie zostanie zaprezentowany jutro, podczas uroczystości z okazji Święta wojska Polskiego.

Logo składa się z liter "W" i "P", w tej drugiej, czerwonej, umieszczono głowę orła w cesarskiej koronie. - Potrzebujemy go tak samo jak każda dobra firma XXI wieku. Chcemy, żeby żołnierze z różnych jednostek mogli się z nim identyfikować - mówi Łazowski. Autorem znaku jest Andrzej Pągowski.

Źródło: Dziennik

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

A przepraszam kto jest stwórcą znaku, w sensie graficznym ?

avatar użytkownika
,

Cytat z Dziennika:

"Autorem zwycięskiej pracy jest znany artysta plastyk Andrzej Pągowski, który wcześniej zaprojektował dla MON serię plakatów promocyjnych "Zawód - żołnierz".

"Chciałem stworzyć łagodne i przyjazne dla oka logo, które nie kojarzyłoby się z militarnymi zadaniami armii. To ma być znak firmy, w której warto pracować: dynamiczny, ale nie agresywny" – tłumaczy Pągowski.

Pierwszy w 90-letniej historii naszej armii znak promocyjny ma być mocno promowany. Projekt, który kosztował 22 tys. zł, ma zdobić wojskowe gadżety, pojawi się również na plakatach i billboardach."

Zazwyczaj staram się być oględny w ocenach pracy innych, ale tutaj trudno utrzymać nerwy na wodzy...
  

avatar użytkownika
,

No nieźle...koniec świata :) Dzięki Redakcjo :) Ale heh w sumie to w tym przypadku chyba lepiej jak bym tego nie przeczytał :P   

avatar użytkownika
,

Ciekawy. Hmmm... jako element graficzny linii lotniczych. Poza tym niech się zastanowią jeśli sięgają do emblematów heraldycznych.
Totalna bzdura z cesarską koroną. Od kiedy to Wojsko Polskie ma tradycje cesarskie. Od kiedy Polska była czy jest Cesarstwem? Moim zdaniem źle rozłożona "waga optyczna" całego logo. Po prostu nie "powala". Same głupie litery zdziałałyby więcej.
  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764