logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zróbmy dobry klimat” - kampania społeczna dla WWF Polska

  PR 21.07.2006, przeczytano 3383 razy
ilustracjastrzałka

Euro RSCG Warsaw przygotowała dla WWF Polska kreację kampanii społecznej „Zróbmy dobry klimat”. To kolejny już projekt dla WWF, w który zaangażowała się agencja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zrobmy-dobry-klimat---kampania-spoleczna-dla-wwf-polska,4234,artykul.html

„Klimat jest dziś dla ludzkości większym zagrożeniem niż broń masowej zagłady”– powiedział profesor Robert May. Susze, pożary, powodzie, huragany – to tylko niektóre z kataklizmów będące groźną konsekwencją globalnego ocieplenia. Właśnie zwrócenie uwagi na problem globalnego ocieplenia oraz zachęcenie do racjonalnego gospodarowania energią jest podstawową kwestią tegorocznej strategii WWF Polska.

Kampania społeczna WWF Polska „Zróbmy dobry klimat” ma zachęcić Polaków do bardziej świadomego gospodarowania energią, doprowadzenia do zmniejszenia emisji CO2, a tym samym przyczynienia się do zahamowania dalszego wzrostu temperatury Ziemi i ograniczenia zmian klimatu.

W ramach kampanii „Zróbmy dobry klimat” Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację prowadzonych działań. W największych miastach Polski na citylightach pojawiły się plakaty, do których zdjęcie wykonała Maria Przybysz. W drugiej połowie wakacji kampania poszerzona zostanie o prasę, telewizję i kina.

Wszyscy partnerzy zaangażowali się w kampanię pro bono.

Euro RSCG Warsaw już od kilku lat współtworzy i realizuje kampanie społeczne dla WWF Polska. Agencja zaangażowana jest w projekt „Detox”, mający na celu zmianę przepisów Unii Europejskiej, dotyczących kontroli nad produkcją i wykorzystaniem syntetycznych związków chemicznych. Jedną z najgłośniejszych kampanii agencji, za którą zdobyła nagrodę efektywności EFFIE, była kampania „Nie kupuj zwierząt z przemytu” dla WWF w 2004 roku. Jak wynika z badan SMG/KRC, dzięki tej kampanii prawie połowa Polaków dowiedziała się o problemie, a polski parlament wprowadził nowe przepisy, które pozwolą na znacznie skuteczniejszą walkę z tym zjawiskiem.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764