logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5th Polish Car Wrap Championship: Mistrzowie oklejania wybrani

   23.04.2014, przeczytano 3859 razy
ilustracja
Aplikatorzy podczas bicia rekordu w oklejaniu samochodu Audi A6 trzeciego dnia 5th Polish Car Wrap Championship

Dariusz Rajman i Grzegorz Czarnecki z firmy Datexa zostali zwycięzcami piątych Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych – 5th Polish Car Wrap Championship – które odbyły się na targach Motor Show na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/5th-polish-car-wrap-championship%3A-mistrzowie-oklejania-wybrani,21446,artykul.html

5 zespołów, 3 dni zmagań i 3 zadania w zakresie oklejania samochodów Mercedes-Benz Citan Furgon. Ciężka praca, ogromny wysiłek i prawdziwy koncert na rakle, opalarki i folie. Piąta edycja Polish Car Wrap Championship została rozstrzygnięta w blasku złota, fleszy i lejącego się strumieniami szampana.

Pierwsze miejsce i tytuł Mistrzów Polski w Aplikacjach Samochodowych 2014 zdobył team w składzie Dariusz Rajman i Grzegorz Czarnecki z firmy Datexa. Na drugim stopniu podium uplasowali się Damian Dynowski i Katarzyna Śliwa z firmy Car Folie, a na trzecim – Marcin Spalik i Adam Szumilas z firmy Art System.

W tym roku poziom zmagań był niezwykle wysoki” – mówi dr Łukasz Mikołajczak, Redaktor Naczelny magazynu VISUAL COMMUNICATION. „W zgodnej opinii Jury, ale i zawodników, co warto podkreślić, wygrali najlepsi. Jednakże swój kunszt i maestrię pokazały wszystkie teamy, co miało swoje wyraźne uzasadnienie w punktacji, w której prowadzenie zmieniało się każdego dnia”.

Zwycięzcy mistrzostw będą mogli wybrać jedną z dwóch nagród ufundowanych przez firmę Epson: ploter wielkoformatowy Epson SureColor SC-T3000 lub upust na inną maszynę Epson z serii SC w wysokości 1500 euro.

3. dnia mistrzostw 5 dwuosobowych ekip, które do tej pory nigdy ze sobą nie pracowały, połączyły siły, podejmując próbę pobicia rekordu świata w oklejaniu samochodu Audi A6 ustanowionego w 2012 roku przez aplikatorów z Danii. W oklejaniu wzięli udział: Dariusz Rajman i Grzegorz Czarnecki (Datexa), Piotr Adamczyk i Katarzyna Śliwa (Car Folie), Marcin Spalik i Adam Szumilas (Art System). Damian Tarczykowski i Jarosław Franczak (Remedia), Marcin Wasilewski i Daniel Łaut (Aba Plus). Całość prac koordynował Piotr Lewalski, który jednocześnie, jako Przewodniczący Techniczny Jury, był odpowiedzialny za jakość wykonanej pracy i zgodność ze sztuką aplikatorską oraz zaliczenie rekordu.

To niezwykle trudne zadanie powiodło się. Podczas 5th Polish Car Wrap Championship w Poznaniu padł nowy rekord w całkowitym oklejeniu Audi A6. Od dziś wynosi on 29 minut i 59 sekund! Samochód nie miał wymontowanych klamek i emblematów. Rekord został pobity na folii do pełnej zmiany koloru auta MACtac Tuning Film 759-00 BF. Film z tego wydarzenia znajduje się na naszej stronie internetowej http://visualcommunication.pl/ i kanale http://www.youtube.com/watch?v=kphWecPdgLs.

5th Polish Car Wrap Championship zorganizowali: European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Partnerami projektu byli: Plastics Group, Avery Dennison (Partnerzy Platynowi), Epson (Sponsor Nagrody Głównej), Reprograf (Partner Technologiczny), Antalis, MACtac (Partnerzy Srebrni) oraz Mercedes-Benz, Audi, LaboPrint i MegaFormat.

Źródło: European Media Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764