logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hand Made twórcą Vrzepek dla Zozoli

  PR 28.05.2007, przeczytano 4489 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła Akcja Vrzepka! - ogólnopolska promocja konsumencka marki Zozole (Mieszko S.A.). Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja Hand Made. Działania promocyjne obejmą telewizję, radio, prasę, Internet i punkty sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hand-made-tworca-vrzepek-dla-zozoli,5627,artykul.html

Głównym celem promocji jest z jednej strony wzrost sprzedaży, z drugiej – komunikacja nowych cech emocjonalnych związanych z wizerunkiem marki Zozole (nowe, odświeżone postacie Zozoli, nowe opakowania).

Promocja ma charakter instant win, a jej wiodącym elementem są Vrzepki – oryginalne kartoniki umieszczone w opakowaniach Zozoli. Front Vrzepki to śmieszne hasła, na odwrocie znajduje się rzep, który umożliwia przytwierdzenie Vrzepki do ubrania. „Idea Vrzepek nawiązuje do nieśmiertelnej szkolnej zabaw z przyklejaniem kolegom i koleżankom kartek ubarwionych śmiesznymi hasłami. Różnorodność i ilość Vrzepek to impuls do świetnej zabawy” – mówi Bartosz Niewiadomski, dyrektor marketingu Mieszko.

W promocji bierze udział aż 130 różnych Vrzepek, z hasłami wymyślonymi przez dzieci. Vrzepkowe hasła to efekt konkursu internetowego zorganizowanego na początku roku na stronie www.zozole.pl „Inwencja uczestników konkursu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Jest tam wszystko: od dowcipu, rebusu po rymy i pastisze - mocno osadzone w świecie dzieci ” – mówi Krystian Kowalczyk, brand manager marki Zozole. „Noszę stringi”, „Puściłem bąka”, „Defekt mózgu”, ”Szkoła Óczy” - to tylko próbka pomysłowości dzieci uwieczniona na Vrzepkach.

Akcja Vrzepka! będzie komunikowana w telewizji, radio, Internecie oraz na materiałach POS w punktach sprzedaży. Na potrzeby akcji przygotowany został nowatorski spot TV, który po raz pierwszy w historii marki przenosi postacie Zozoli do świata realnego. Nowa scenografia, stylistyka i aranżacja piosenki to elementy, które dopasowane zostały do odświeżonego wizerunku postaci Zozoli.

Spot telewizyjny wyreżyserowany został przez Grzegorza Kuczeriszkę, animacje 3D przygotował Lightcraft, a całość wyprodukował Garaż. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w TVP1, TVP2, Polsacie, MTV, VIVA oraz stacjach dziecięcych: Cartoon Network, Jetix, ZigZap. Zakończenie kampanii planowane jest na koniec czerwca. Wsparciem dla telewizji będzie kampania radiowa w Radio Kolor oraz kampania prasowa prowadzona w prasie dziecięcej („Kaczor Donald”) i prasie handlowej („Detal dziś”, „Magazyn handlowy”, „Poradnik handlowca”, „Życie handlowe”). Media na potrzeby kampanii zakupił Guide Line (Mediacom).

Za projekt ze strony Mieszko S.A. odpowiadają: Bartosz Niewiadomski, dyrektor marketingu Mieszko S.A. oraz Krystian Kowalczyk, brand manager marki Zozole. Twórcami Vrzepek w Hand Made jest zespół kreatywny: Marta Staszak, Agnieszka Trzeciak, Miłosz Sroka, Grzegorz Karwala; projekt koordynuje Karolina Reimus, account manager.

Zozole to marka wprowadzona na rynek w 1999 roku, jest liderem wśród karmelków musujących – ich udział w rynku stanowi 78% (wg AC Nielsen MAT JJ 2006). To również najbardziej rozpoznawana marka dziecięca ze świadomością marki na poziomie 65% oraz znajomością spontaniczną na poziomie 93% (badania IQS&Quant czerwiec 2006).

Akcja Vprzepka to już dziewiąta kampania telewizyjna zrealizowana w tym roku przez agencję Hand Made. Wśród wcześniejszych realizacji telewizyjnych agencji znalazły się między innymi spoty dla Bakomy (Premium, Satino), Kucharka (Kucharek Uniwersalny, Zupy Kucharek), Woseby i Ozone Laboratories Polska.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764