Wakacje to właściwy moment dla marek na intensyfikację kampanii outdoorowych – aktualnym przykładem takich działań jest akcja „Wafelkowy Van”, którą dla firmy Góralki prowadzi krakowska agencja Eura7.
Wieloletnia współpraca agencji i producenta słynnych wafelków zaowocowała akcją, w której główną rolę odgrywa specjalny van z wafelkami. Wyposażony w atrakcje samochód odwiedza najpopularniejsze miejsca wakacyjne w Polsce. Należy dodać, że Eura7 wykorzystuje w tej kampanii gamifikację: „paliwem” vana jest aktywność facebookowej społeczności. Kiedy fani zgromadzą w aplikacji dostateczną ilość punktów, samochód wyrusza w nową trasę.
Działania „w terenie” zdążyły się już przełożyć na aktywność online. Na Facebooku fanów przybywa w postępie geometrycznym – obecnie jest ich ponad milion. Rośnie również liczba followersów na Instagramie: zdjęć opatrzonych hashtagiem #Góralki jest ponad 700.
Eura7 zapowiada kolejne akcje ambientowe, które będą miały na celu utrzymanie i zwiększanie popularności marki w Internecie.
Źródło: Eura7