logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eura7 prowadzi wafelkowy Van Góralków

  PR 30.07.2014, przeczytano 947 razy
ilustracjastrzałka

Wakacje to właściwy moment dla marek na intensyfikację kampanii outdoorowych – aktualnym przykładem takich działań jest akcja „Wafelkowy Van”, którą dla firmy Góralki prowadzi krakowska agencja Eura7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eura7-prowadzi-wafelkowy-van-goralkow,22292,artykul.html

Wieloletnia współpraca agencji i producenta słynnych wafelków zaowocowała akcją, w której główną rolę odgrywa specjalny van z wafelkami. Wyposażony w atrakcje samochód odwiedza najpopularniejsze miejsca wakacyjne w Polsce. Należy dodać, że Eura7 wykorzystuje w tej kampanii gamifikację: „paliwem” vana jest aktywność facebookowej społeczności. Kiedy fani zgromadzą w aplikacji dostateczną ilość punktów, samochód wyrusza w nową trasę.




Działania „w terenie” zdążyły się już przełożyć na aktywność online. Na Facebooku fanów przybywa w postępie geometrycznym – obecnie jest ich ponad milion. Rośnie również liczba followersów na Instagramie: zdjęć opatrzonych hashtagiem #Góralki jest ponad 700.

Eura7 zapowiada kolejne akcje ambientowe, które będą miały na celu utrzymanie i zwiększanie popularności marki w Internecie.

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764