logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Faster and Better z nową identyfikacją i serwisem

  PR 27.01.2015, przeczytano 972 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna Faster&Better odświeżyła wizerunek. Zmiany objęły całościową identyfikację wizualną oraz stronę WWW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/faster-and-better-z-nowa-identyfikacja-i-serwisem,23770,artykul.html

Nowy CI został oparty na powtarzającym się motywie charakterystycznej belki. Jest ona elementarną częścią logotypu agencji i nawiązuje do znaku & – rozumianego jako więcej. Zmiany identyfikacji podkreślają rozległe kompetencje agencji

w szeroko rozumianym digitalu, wyznaczanie nowych standardów, innowacyjność

i odwagę w działaniu.

Nowy serwis www.fasterandbetter.pl został zrealizowany na podstawie strategii opierającej się na content marketingu. Strona stanowi portfolio – zamiast standardowych opisów zaprezentowano case studies ukazujące kompetencje agencji.

– Celem działań jest nie tylko skupienie większej uwagi na prezentowanych przez nas treściach, ale przede wszystkim podkreślenie naszych kompetencji – komentuje Adam Szudra, managing director Faster&Better. – Stawiamy na kreatywne rozwiązania przynoszące wymierny efekt, a zmiana naszego wizerunku jest tego wizytówką. Jesteśmy szybsi, lepsi i oferujemy więcej. W nowej identyfikacji podkreślamy rzetelność, nowoczesne rozwiązania – działania poparte wiedzą i doświadczeniem – dodaje.

Źródło: OS3, Newseria

os3.pl

Dodatkowe informacje:

Faster&Better powstała w 2012 roku. Od tego czasu realizuje projekty dla takich firm jak Coty, Gedeon Richter, Grupa ING, Hasbro, LG, Maspex Wadowice, Philips, PKO Bank Polski, Procter&Gamble, PZU, Tarczyński, Unilever, Volvo. Agencja specjalizuje się w szeroko rozumianych działaniach interactive, w tym social media oraz WoMM.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764