logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jogurtowa kampania Bakomy: Kochanie, zaskocz mnie!

  PR 18.04.2014, przeczytano 1345 razy

Tempo życia współczesnych kobiet sprawia, że - także w kuchni - szukają rozwiązań szybkich, ale efektownych. Z myślą o codzienności zapracowanej, ale ambitnej, kochającej, ale mającej mało czasu Polki, Bakoma stworzyła kampanię „Kochanie, zaskocz mnie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jogurtowa-kampania-bakomy%3A-kochanie%2C-zaskocz-mnie%21,21413,artykul.html

Celem kampanii Bakoma „Kochanie, zaskocz mnie” jest dostarczenie zabieganym kobietom wielu kulinarnych inspiracji w przystępny i szybki sposób. Lekka i pełna humoru kampania internetowa Bakomy przewrotnie traktuje kulinarne niepowodzenia (konkurs na „Najbardziej Zaskakujące Kulinarne Wpadki”) i pokazuje, że odkrywanie nowych smaków - kiedy okrasi się je humorem, smakowitymi fotografiami i regularną porcją ciekawostek kulinarnych - może być miłym elementem codzienności.

Dzięki mediom społecznościowym i fanpage’owi www.facebook.com/KuchniaJogurtowa możliwe są interakcje kobiet, które łączy zainteresowanie nowoczesną i lekką kuchnią. Świadomość, że można liczyć na sprawdzone przepisy oraz wsparcie pełnych pasji i inspirujących blogerek kulinarnych oraz innych kobiet o podobnych zainteresowaniach sprawia, że do gotowania podchodzi się odważniej, bez obawy o porażkę.

Kampanię „Kochanie, zaskocz mnie!” wspierają dietetycy i blogerzy zdradzając na stronie www.facebook.com/KuchniaJogurtowa tajniki lekkiej i nowoczesnej Kuchni Jogurtowej. Z ich pomocą szukanie pomysłów na obiad czy kolację może odejść w niepamięć, a najbliższych – na pewno uda się zaskoczyć za sprawą prostych w przygotowaniu lekkich przekąsek dostępnych na stronie www.kuchniajogurtowa.pl, przedstawiającej przepisy z wykorzystaniem jogurtu Naturalnego Gęstego od Bakomy.

Źródło: Bakoma

www.kuchniajogurtowa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764