logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt strony internetowej Muzeum Historii Polski

   27.03.2014, przeczytano 1465 razy
ilustracjastrzałka

Muzeum Historii Polski oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w konkursie na projekt strony internetowej Muzeum. Konkurs ma formułę II etapową, a budżet wraz z wdrożeniem strony wynosi 50 000 zł. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy do 14 kwietnia 2014 przesłać portfolio pokazujące zrealizowane strony www - na ich podstawie jury wybierze 3 finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego wykonania propozycji nowej strony Muzeum. Zwycięzcę poznamy do końca maja 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-strony-internetowej-muzeum-historii-polski,21227,artykul.html

Nowa strona powinna charakteryzować się nowoczesnością, funkcjonalnością, czytelnością oraz responsywnym wyglądem. Może, ale nie musi, opierać się na merytorycznej zawartości obecnej strony oraz informacjach opisanych w specyfikacji (załącznik nr 1 do Regulaminu).

Formuła konkursu:

I etap: zgłaszanie przez projektantów/firmy projektowe portfolio, które zawiera minimum 2 przykładowe realizacje funkcjonujących stron/serwisów www (z podaniem ich adresów) spośród, których wyłonionych zostanie trzech najlepszych projektantów
II etap: wykonanie wstępnych koncepcji nowej strony – wstępna koncepcja strony obejmuje dwa różne projekty graficzne strony głównej oraz minimum dwie różne podstrony (łącznie minimum 4 podstrony, po dwie dla każdej koncepcji) oraz prezentacja trzech zwycięskich prac w siedzibie Organizatora. Polegać będzie ona na przedstawieniu i szczegółowym omówieniu danego projektu przed Komisją Konkursową.
Spośród trzech projektów z II etapu zostanie wyłoniony zwycięzca, z którym zostanie podpisana umowa na realizację i wdrożenie strony internetowej.

Terminy konkursu:

I etap: przesłanie portfolio z min.2 realizacjami stron www: do 13 kwietnia 2014 r. do godz. 23:59 na adres: konkurs@muzhp.pl

Decyduje data wpływu e-maila na serwer pocztowy Organizatora.

Rozstrzygnięcie I etapu (wybór trzech projektantów/firm): do 25 kwietnia 2014 r.
II etap: przygotowanie wstępnych projektów: do 18 maja 2014 r.
II etap: rozmowy/prezentacje projektów: do 23 maja 2014 r.
Wyłonienie najlepszej koncepcji oraz ogłoszenie wyników: do 30 maja 2014 r.

Nagrody:

Wynagrodzenie dla półfinalistów konkursu: 1000 zł brutto
Wynagrodzenie dla zwycięzcy za zrealizowanie przedmiotu konkursu (projekt strony internetowej wraz z wdrożeniem i przekazaniem praw autorskich): maksymalnie 50.000 zł brutto (w drodze negocjacji)

Komisja Konkursowa:

a. Marek Stremecki – Kierownik Działu Promocji,
b. Dorota Szkodzińska – Kierownik Działu Wydawnictw i Zasobów Cyfrowych,
c. Lena Dąbkowska-Cichocka – Pełnomocnik Dyrektora ds. Strategii i Rozwoju,
d. Gabriela Sierocińska-Dec – Dział Edukacyjny,
e. dr Dawid Korzekwa – projektant, prezes STGU,
f. Marcin Strzałkowski – art director, K2.

Źródło: STGU

www.muzhp.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764