logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska wykorzystuje Oculus Rift w kampanii Forda

  PR 31.10.2014, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Mindshare Polska realizuje przełomową kampanię dla marki Ford. Akcja z wykorzystaniem Oculus Rift – technologii rzeczywistości wirtualnej – wspiera launch nowej generacji kultowego modelu Ford Focus. Pokazy w 5 miastach Polski – Warszawie, Chorzowie, Krakowie, Wrocławiu i Szczecinie – potrwają do połowy listopada. Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-polska-wykorzystuje-oculus-rift-w-kampanii-forda,23085,artykul.html

W galeriach handlowych w pięciu miastach Polski prezentowana jest nowa generacja kultowego Forda Focusa. Auto, które dopiero niebawem będzie dostępne w Polsce, stanowi element wirtualnej rzeczywistości – samochód widoczny jest wyłącznie za pomocą technologii Oculus Rift. Tylko dzięki specjalnym okularom, użytkownik może dokładnie obejrzeć w 3D wnętrze nowego Forda Focusa oraz z zewnątrz podziwiać sylwetkę auta. Technologia Oculus Rift dostosowuje się do wymogów użytkownika – obraz z kamer 3D pokazuje dokładnie te elementy, na które uwagę chce zwrócić osoba korzystająca z okularów.

– Nasza najnowsza akcja dla Forda jest pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie, w ramach której marka albo produkt promowane są z wykorzystaniem Oculusa. Jest to szczególnie ważne, ponieważ Ford Focus w Polsce jest dość popularny, wiele osób go widziało, Oculusa natomiast nie, zatem stanowi on zachętę do przyjrzenia się Focusowi raz jeszcze. To trochę, jak w haśle „medium is the message” – poprzez zastosowanie Oculusa komunikujemy przełomowość marki, jej nowoczesność, ale też zachęcamy do zapoznania się z samochodem osoby, które w innym wypadku nie miałyby motywacji, żeby to zrobić – powiedział Bartosz Sikora, Director, Invention, dom mediowy Mindshare Polska.

Stoisko wirtualnej rzeczywistości Forda otwarte już było w Złotych Tarasach w Warszawie (11 – 12 października), w Silesia City Center w Chorzowie (18 – 19 października) oraz w Galerii Krakowskiej w Krakowie (25 – 26 października). W najbliższym czasie niestandardowa prezentacja modelu Ford Focus zagości we Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki, 8 – 9 listopada), a następnie w Szczecinie (Galeria Kaskada, 15 – 16 listopada). 

Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację projektu – od opracowania koncepcji, aż po koordynację działań we wszystkich miastach. Dom mediowy współpracuje z marką Ford od wielu lat. Mindshare realizował dla marki Ford m.in. konkurs „7 wspaniałych”, mini-grę EcoBoost skierowaną do użytkowników platformy Xbox czy prelaunchową kampanię Ford Mustang.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764