logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa wybrało Grupę Adweb

  PR 23.10.2014, przeczytano 592 razy

Do zadań agencji należy przygotowanie prezentacji multimedialnych, na potrzeby realizacji projektu Cyberteka, który powstaje w Muzeum Historycznym Miasta Krakowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzeum-historyczne-miasta-krakowa-wybralo-grupe-adweb,22998,artykul.html

Prezentacje będą w pełni interaktywne. Zwiedzający wystawę będą mogli obejrzeć na monitorach dotykowych mapy współczesnego Krakowa i porównać je z Krakowem przedlokacyjnym. Zabytkowe obiekty będą miały swoją prezentację w 3D wraz z obszernym opisem, a ich połączenie z mapami umożliwi łatwe zlokalizowanie każdego zabytku. Na cele wystawy zostanie przygotowanych 5 tematycznych prezentacji, wraz z panelem zarządzania i statystykami, który ułatwi zarządzanie prezentacjami w przyszłości. Premiera wystawy zaplanowana jest na 30 października 2014 roku.

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Klientem opiekuje się Grzegorz Maliszewski – account manager, a za realizację projektu odpowiedzialny jest Tomasz Malik – IT Director.

Źródło: Grupa Adweb

Grupa-Adweb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764