logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek hokeja na trawie

  PR 14.05.2012, przeczytano 1321 razy

W sobotę, 12 maja, zaprezentowano nową identyfikację wizualną Polskiego Związku Hokeja na Trawie. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się na obiektach poznańskiego AWFu, po raz pierwszy przedstawiono nowe logo oraz hasło promocyjne. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele władz związku, zawodnicy, a także przedstawiciel agencji KiwiSport, która podjęła się wykonania projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-hokeja-na-trawie,15525,artykul.html

Zmiana identyfikacji związku ma stanowić początek rozwoju funkcjonowania całej dyscypliny w Polsce, jak również być podstawą do budowy jej popularności. W projektach graficznych staraliśmy się ująć ważne dla hokeja wartości – dynamikę, walkę oraz zaangażowanie.- powiedział Olaf Jarzemski z agencji KiwiSport. W ramach przeprowadzonych prac przygotowano nowy logotyp, a także przewodni motyw graficzny dla materiałów promocyjnych.

Ważnym elementem działań, było stworzenie hasła definiującego dyscyplinę. Jedną z ważniejszych cech hokeja w Polsce, jest jego czystość. W dobie afer dopingowych i korupcyjnych, hokej jest sportem wolnym o tych „zwyrodnień”. Stąd pomysł na eksponowanie hasła o „Prawdziwym sporcie”. Hokej na trawie to czyste emocje, pasja i zaangażowanie zawodników – czyli to, co w sporcie najważniejsze¬. – dodał Jarzemski.

Po spotkaniu z dziennikarzami nastąpiła oficjalna prezentacji nowych grafik hokeja na trawie na głównej płycie boiska AWF. Impreza była połączoną z II Piknikiem Hokejowym dla Dzieci z PWS, którego współorganizatorem jest PZHT.

Źródło: Kiwi Group

www.kiwigroup.pl

Galeria: Identyfikacja wizualna PZHT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764