W sobotę, 12 maja, zaprezentowano nową identyfikację wizualną Polskiego Związku Hokeja na Trawie. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się na obiektach poznańskiego AWFu, po raz pierwszy przedstawiono nowe logo oraz hasło promocyjne. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele władz związku, zawodnicy, a także przedstawiciel agencji KiwiSport, która podjęła się wykonania projektów.
Zmiana identyfikacji związku ma stanowić początek rozwoju funkcjonowania całej dyscypliny w Polsce, jak również być podstawą do budowy jej popularności. W projektach graficznych staraliśmy się ująć ważne dla hokeja wartości – dynamikę, walkę oraz zaangażowanie.- powiedział Olaf Jarzemski z agencji KiwiSport. W ramach przeprowadzonych prac przygotowano nowy logotyp, a także przewodni motyw graficzny dla materiałów promocyjnych.
Ważnym elementem działań, było stworzenie hasła definiującego dyscyplinę. Jedną z ważniejszych cech hokeja w Polsce, jest jego czystość. W dobie afer dopingowych i korupcyjnych, hokej jest sportem wolnym o tych „zwyrodnień”. Stąd pomysł na eksponowanie hasła o „Prawdziwym sporcie”. Hokej na trawie to czyste emocje, pasja i zaangażowanie zawodników – czyli to, co w sporcie najważniejsze¬. – dodał Jarzemski.
Po spotkaniu z dziennikarzami nastąpiła oficjalna prezentacji nowych grafik hokeja na trawie na głównej płycie boiska AWF. Impreza była połączoną z II Piknikiem Hokejowym dla Dzieci z PWS, którego współorganizatorem jest PZHT.
Źródło: Kiwi Group