Koniec z prowizorką! Zrób to solidnie z produktami Praktikera. Taki przekaz niesie najnowsza kampania reklamowa firmy Praktiker. Dwutygodniową akcję wspierają działania w telewizji i internecie.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i trwa do 12 sierpnia. Głównym jej celem jest pokazanie solidnej oferty produktowej Praktikera. Komunikacja wspierana jest przez działania ATL, które obejmują TV oraz internet.
Główną osią prowadzonej kampanii są 15-sekundowe spoty telewizyjne emitowane w najważniejszych kanałach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN i Polsat oraz szerokim portfolio stacji tematycznych.
Promocji towarzyszą również intensywne działania w internecie. Obejmują one kampanię display prowadzoną na portalach horyzontalnych oraz w serwisie www.praktiker.pl. Komunikację uzupełnia specjalnie opracowana gazetka promocyjna z szeroką ofertą produktową, która jest dostępna w wersji online na stronie www.praktiker.pl.
Kreacja reklam skupia się wokół głównego hasła kampanii – „Solidna Oferta”, gdzie w odpowiedzi na prowizoryczne i tymczasowe rozwiązania Praktiker proponuje solidną ofertę produktową.
Kreację kampanii przygotowała Agencja H Warsaw, reżyserem spotu telewizyjnego jest Marcin Serafin. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus, a działania w internecie prowadzi Agencja Codemedia. Za komunikację PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.
Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Joanna Pietras, Aneta Gacoń, Katarzyna Lenckowska, Edyta Rudnik, Katarzyna Skąpska i Karolina Więckowska.
Akcja promocyjna obejmuje wszystkie markety Praktikera oraz sklep internetowy www.praktiker.pl i dotyczy wybranych produktów z asortymentu.
Źródło: Praktiker