logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Talk Marketing: nowy gracz na rynku marketingu rekomendacji

  PR 22.02.2013, przeczytano 3442 razy
ilustracjastrzałka
Adriana Kajca

Przygotowują już oferty kampanii dla pierwszych klientów, testują platformę do komunikacji z talk agentami i rekrutują kolejnych pracowników – na polski rynek z rozmachem wchodzi agencja marketingu rekomendacji TALK MARKETING. Na jej czele stoi osoba z bogatym doświadczeniem marketingowym i insightem klienta pozwalającym wczuć się w jego sytuację i zrozumieć potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/talk-marketing%3A-nowy-gracz-na-rynku-marketingu-rekomendacji,18030,artykul.html

Myślę, że to nasza niewątpliwa przewaga konkurencyjna – mówi Adriana Kajca, dyrektor zarządzający i prezes zarządu TALK MARKETING. W branży jest już głośno o nowym graczu.

Agencja TALK MARKETING jest kierowana przez specjalistę z dużym doświadczeniem. Adriana Kajca w opinii współpracowników, klientów i znajomych to skuteczny manager w obszarze brand i trade marketingu. Potrafi właściwie interpretować fakty, liczby i badania, które służą jej do opracowywania skutecznych strategii i planów działania. Efektywna w performance management, umie określać cele i je realizować. Posiada także ponadprzeciętne sukcesy w swojej dotychczasowej pracy jako marketingowiec i manager.

- Miałam okazję współpracować z Adrianą na różnych polach. Była moim klientem i kilkakrotnie realizowałyśmy wspólne projekty, w czasie gdy pracowała w korporacjach. Była także pracownikiem Streetcom. W obu przypadkach współpraca układała się doskonale. Niewątpliwie jest bardzo doświadczonym marketerem, co w połączeniu z wiedzą, jaką zdobyła w Streetcom sprawia, że agencja TALK MARKETING może stać się poważnym konkurentem – ocenia sytuację Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.

Marketing rekomendacji daje teraz w Polsce olbrzymie możliwości. Po wielu zrealizowanych kampaniach przekonałam się, jak bardzo może być efektywny. Pracując dla Streetcom miałam okazję zderzyć doświadczenie związane z zarządzaniem markami zdobyte w międzynarodowych firmach z praktyką z obszaru marketingu rekomendacji – odpowiada Adriana Kajca z TALK MARKETING. – Chcemy wykroić dla siebie jak największy kawałek tego tortu, tym bardziej, że jest to rynek z dużym potencjałem wzrostu. Kryzys wręcz temu sprzyja bo marketerzy szukają teraz bardziej efektywnych narzędzi komunikacji marketingowej. Wykorzystując moją wiedzę i doświadczenie, chcemy zbudować silną i rzetelną markę, sięgającą po najlepszych klientów – zaznacza Kajca. Jako benchmark stawia sobie polski Streetcom i amerykańską agencję BzzAgent.

W tej chwili TALK MARKETING testuje specjalną platformę, która posłuży do komunikacji z rekrutowanymi do kampanii talk agentami. Agencja prowadzi też rekrutację i szuka osób na stanowiska: sales managera, system support specialist oraz account managera.

Źródło: TALK MARKETING

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764