logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizerunek, Relacje, Marka: Kampania branży upominków reklamowych

  PR 01.10.2014, przeczytano 1118 razy

OOH magazine prowadzi kampanię "BUDUJ wizerunek. KREUJ relacje. WZMACNIAJ markę" dedykowaną dla firm z branży artykułów promocyjnych. Na nośnikach Clear Channel w centrach biznesu zlokalizowanych w Warszawie pojawiły się reklamy zachęcające do zamawiania upominków reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizerunek%2C-relacje%2C-marka%3A-kampania-branzy-upominkow-reklamowych,22768,artykul.html

Managerowie, przedsiębiorcy, osoby aktywne zawodowo, to atrakcyjna grupa docelowa. Żyją aktywnie, precyzyjnie planują czas. Trudno za nimi nadążyć, codziennie przetwarzają tysiące informacji, niezwykle selektywnie korzystają z mediów, a większość czasu spędzają w miejscu pracy. Dlatego też produkt Clear Channel, City Manager to jedyne na rynku rozwiązanie zapewniające precyzyjną komunikację do tej niezwykle atrakcyjnej grupy docelowej.

- Kampania ma jasno określoną grupę docelową – managerów i marketerów, którzy odpowiadają za budżety marketingowe i zakup gadżetów firmowych i upominków reklamowych. Termin też nie jest przypadkowy – kampanii towarzyszyła akcja promocyjna „ŚWIĘTA TUŻ, TUŻ” – podczas której zachęcaliśmy pracowników biurowców w Warszawie do odwiedzin targów reklamy i zamawiania artykułów promocyjnych z dużym wyprzedzeniem – wyjaśnia Robert Załupski, pomysłodawca kampanii i dyrektor targów.

10 – 11 września odbył się bowiem Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań, który stanowił doskonałą okazję do zapoznania się ze świąteczną ofertą upominków reklamowych i zamawiania gadżetów z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. 

Akcja outdoorowa z nośnikami Citylight  trwa do końca września.

Towarzyszą jej działania w Internecie, mediach społecznościowych i prasie. 

Link do layautów z kampanii: KLIKNIJ

Zdjęcia z kampanii: KLIKNIJ

Firmy, biorące udział w kampanii: 

AdVeno – dystrybutor gadżetów reklamowych, 

AllBag - producent toreb reklamowych, 

Expen - wyłączny dystrybutor artykułów piśmiennych marki Sheaffer oraz marki Premec w Polsce,

Fresh Drink - producent napojów na indywidualne zamówienie,

FRIENDS 4 FRIENDS z markami Senator i koziol,

GIFT STAR - producent smyczy reklamowych,

L-SHOP-TEAM - dostawca tekstyliów reklamowych,

Inspirion imprter artykułów promocyjnych z z marką Tops,

Pro-USB importer pendrive reklamowych,

Porceline by Maxim – producent ceramiki reklamowej z nadrukiem.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764