logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzrosty popularności portali Grupy Publikator

  PR 08.07.2014, przeczytano 943 razy
ilustracjastrzałka

Katowice/Białystok, 8 lipca 2014 r. – Serwisy Publikatora w czerwcu br. odwiedziło ponad 330 tysięcy użytkowników wykonując przy tym ponad 3 mln odsłon. Wydawca kilkunastu czasopism i portali o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej od 2013 roku wchodzący w skład Grupy PTWP, wydawcy magazynów i portali branżowych oraz organizatora konferencji i szkoleń, zapowiada dalszy rozwój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzrosty-popularnosci-portali-grupy-publikator,22138,artykul.html

Dynamika przyrostu i ruchu użytkowników serwisów internetowych Publikatora w okresie maj-czerwiec br. wyniosła 220 proc. (maj – 150 tysięcy unikalnych użytkowników; czerwiec 330 tysięcy unikalnych użytkowników). Liderami są portale dobrzemieszkaj.pl (z liczbą ponad 130 tys. unikalnych użytkowników oraz 1,6 mln odsłon) oraz meble.com.pl (129 tys. unikalnych użytkowników i 1 mln odsłon). Pierwszy serwis powstał w styczniu, a drugi w marcu br.

Głównymi determinantami rosnącej popularności serwisów są: wysokiej jakości kontent, optymalizacja portali w wyszukiwarkach, a także konwersja ruchu użytkowników z kanałów społecznościowych. Liczba fanów portali wnętrzarskich Publikatora, tylko w serwisie Facebook, wynosi obecnie ponad 23 tys. i stale rośnie.

To dla nas bardzo ważne, że użytkownicy internetu powracają oraz polecają nasze serwisy. Dzieje się to za sprawą tego, nad czym każdego dnia mocno pracujemy – wysokiej jakości zawartości merytorycznej. Tym, co szczególnie wyróżnia portal dobrzemieszkaj.pl, jest duża ilość ciekawych i inspirujących galerii autorskich – mówi Grzegorz Kuczyński, wiceprezes Publikatora.

Publikator konsekwentnie rozwija swoje portale internetowe w kategorii „Budownictwo i nieruchomości”. W skład Grupy, poza flagowym dobrzemieszkaj.pl, wchodzą m.in.: meble.com.pl, lazienka.pl, archiconnect.pl (skierowany do architektów wnętrz). Do końca roku Wydawnictwo uruchomi kolejne dwa serwisy uzupełniające portfolio grupy.

***

Od listopada 2013 r. spółki z grupy Publikator i Publikator.pl, specjalizujące się w wydawnictwach i portalach o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej, należą do Grupy PTWP, wydawcy Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł, portalu wnp.pl oraz kilkunastu innych specjalistycznych portali i pism, a także organizatora szkoleń i konferencji, na czele z Europejskim Kongresem Gospodarczym w Katowicach.

Zapraszamy na stronę: http://www.publikator.com.pl/ 

Źródło: Publikator

www.publikator.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764