logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimowa kampania marek Goodyear, Dunlop i Dębica

  PR 21.10.2014, przeczytano 1085 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła zimową kampanię promocyjną. Tym razem działaniami reklamowymi zostały objęte trzy marki: Goodyear, Dunlop i Dębica. Dla każdej z nich przygotowano odmienne, dopasowane do jej specyfiki kampanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimowa-kampania-marek-goodyear%2C-dunlop-i-debica,22976,artykul.html

Cel dla każdej marki jest inny, dlatego też tak ważne jest zróżnicowanie narzędzi przekazu, odpowiednie dla realizacji tych założeń oraz gwarantujące efektywne dotarcie do właściwej grupy docelowej. Dlatego każda marka prowadzi odmienne, profilowane i niezależne działania reklamowe. Nasze przekazy promocyjne pojawiają się w różnego typu mediach, jak telewizja i radio, czy też Internet i aplikacje mobilne, a także POS’y w punktach sprzedaży” – powiedział Łukasz Tłuchowski, Dyrektor Marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie.

Goodyear – Made to feel good

Zimowa kampania Goodyeara koncentruje się na haśle „Made to feel good” używanym przez markę od ponad roku. W ten sposób Goodyear podkreśla nie tylko bezpieczeństwo jako kluczową wartość, ale zwraca również uwagę na znaczenie wysokiej jakości opon dla komfortu podróżowania. W kampanii pojawia się informacja o tegorocznej nowości zimowej: oponie Goodyear UltraGrip 9, zapewniającej m.in. krótszą drogę hamowania na śniegu.

Z zimową kampanią Goodyear jest obecny w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. 20-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w kanałach ogólnopolskich, m.in. w TVN, TVP (kanały tematyczne) oraz w Polsacie (kanały tematyczne). Dodatkowo Goodyear przygotował kampanię internetową: bannery i formaty video promujące nową UltraGrip 9 pojawiają się na stronach o tematyce motoryzacyjnej i biznesowej. Wspiera je kampania w wyszukiwarkach i aplikacjach mobilnych.

Dunlop internetowo i mobilnie

Tymczasem marka Dunlop po raz kolejny przygotowała na tegoroczny sezon zimowy silną kampanię internetową. Działania marketingowe w sieci podkreślają sportowy charakter marki oraz prezentują doskonałe właściwości zimowej opony Dunlop Winter Sport 4D.

W ramach kampanii na stronach o tematyce motoryzacyjnej, biznesowej i lifestyle’owej pojawiły się bannery promujące oponę Dunlop Winter Sport 4D. Dodatkowo uruchomiona została kampania w aplikacjach mobilnych, takich jak yanosik, oraz kampania na Facebooku.

Dębica stawia na radio

W sezonie zimowym 2014/2015 promowana będzie również rodzima marka GGP, czyli Dębica. W wybranych stacjach radiowych pojawiają się spoty reklamowe promujące oponę Dębica Frigo HP, w których podkreślane są bardzo dobre właściwości zimowe ogumienia, a w szczególności wyjątkowa trwałość tego modelu. Ta ostania wyrażona jest w haśle przewodnim: „Dębica Frigo HP. Na zimę, na wiele zim!” Kampania jest prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych: RMF, RMF Maxx, Radiu Zet, Programie Trzecim Polskiego Radia oraz w lokalnych rozgłośniach radia Złote Przeboje.

Dębica Frigo HP jest również promowana w Internecie za pomocą kampanii bannerowej oraz kampanii w wyszukiwarkach internetowych.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Universal McCann, natomiast za przygotowanie kreacji oraz adaptację materiałów – agencja reklamowa GPD Advertising.

Źródło: Goodyear Dunlop Tires

Dodatkowe informacje:

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764