BOŚ Bank rusza z nową kampanią reklamową skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Spoty radiowe, reklamy w prasie i internecie będą promować ofertę finansową dla firm, która powstała we współpracy z ponad kilkuset przedsiębiorstwami.
Na początku roku BOŚ Bank oddał głos przedsiębiorcom, którzy na stronie www.bosbankdlafirm.pl mogli dzielić się swoimi opiniami na temat bankowości dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, w tym najistotniejszych z ich punktu widzenia aspektów obsługi oraz oferty bankowej. Celem akcji było lepsze zapoznanie się z potrzebami przedsiębiorców, związanymi z finansowaniem dla MSP.
''Jesteśmy gotowi!" to niejako przedłużenie tej akcji - osią nowej kampanii jest oferta finansowa dla MSP, skonstruowana na podstawie konkretnych potrzeb przedsiębiorców. Pakiet produktów finansowych promowanych w kampanii, czyli Linia Wielocelowa, Finansowanie od Ręki i Faktoring mają stanowić dowód na to, że BOŚ Bank realizuje potrzeby klientów.
Kampania reklamowa we wszystkich mediach rozpoczyna się 9 maja i potrwa do 5 czerwca. BOŚ Bank ze swoimi reklamami będzie obecny zarówno w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych jak: Radio ZET, RMF FM, PiN, TOK FM, TRÓJKA, Chilli ZET, RMF Classic, w tytułach prasowych takich jak m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Puls Biznesu, Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój, Angora, Forbes, Forum a także w innych mediach branżowych i lokalnych. Komunikacja będzie wspierana intensywną kampanią internetową. Równocześnie do działań w mediach prowadzone będą akcje mikromarketingowe w oddziałach BOŚ w całym kraju, we współpracy z regionalnymi izbami gospodarczymi.
Kampanię zrealizował Departament Marketingu BOŚ S.A. oraz Agencje: Fat Baby i Brasil. Z kolei Dom Mediowy Equinox Media zaplanował i kupił media. Działania w Internecie prowadzi Agencja ENA.
Źródło: BOŚ Bank
www.bosbank.pl