logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

49 wyjątkowych lat marki Subway

  PR 26.09.2014, przeczytano 871 razy
ilustracjastrzałka

Od prawie pół wieku marka SUBWAY serwuje sandwicze pełne dodatków i świeżych warzyw. Doświadczenie, indywidualne podejście do klienta i dedykowane konkretnym rynkom kampanie marketingowe powodują, że w swoje 49 urodziny marka jest w kwitnącej formie i stale przyciąga nowych fanów apetycznych Subów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-49-wyjatkowych-lat-marki-subway,22725,artykul.html

Przez 49 lat swojego działania amerykańska sieć weszła na rynki 108 krajów świata. Fani marki zawdzięczają jej nowe podejście do idei pożywnego posiłku i dodatków, które mogą się w nim znaleźć. Dzięki poszukiwaniom inspiracji w kuchniach z całego świata w sandwiczach pojawiła się m.in. pasta z awokado, kurczak w meksykańskiej marynacie Fajita czy amerykański stek. W menu ponad 42.500 restauracji SUBWAY można znaleźć też jedyny w swoim rodzaju flatbread, czyli płaski chleb. Dynamiczny rozwój oznacza intensywne działania marketingowe, stąd sięganie po szeroki wachlarz narzędzi marketingowych od podstawowych materiałów POS po działania oparte na najnowszych rozwiązaniach technicznych np. geolokalizujących aplikacjach mobilnych.

Sieć stara się stale zaskakiwać swoich klientów kolejnymi nowościami, ale też przywiązuje wagę do odpowiedzialnego odżywiania, smaków oraz zwyczajów żywieniowych i kulturalnych obowiązujących na lokalnych rynkach – to punkt wyjścia do realizowanych działań CSR m.in. w zakresie dbałości o środowisko naturalne oraz promocji świadomego odżywiania. Ma to przełożenie chociażby na wybór tz. sławnych fanów (famous fans) Twarzami marki byli m.in. legenda piłki – Pele oraz najbardziej utytułowany pływak świata – Michael Phelps, sportowcy znani z propagowania aktywnego trybu życia. W końcu znakiem rozpoznawczym Subów jest nie tylko specyficzny, pociągły kształt, ale też góra świeżych warzyw, a amerykańska sieć od lat podkreśla konieczność uwzględniania ich w diecie czy np. ograniczania spożycia soli. Była za to wielokrotnie doceniana i nagradzana jako marka promująca świadome podejście do odżywiania. 

Jak będą wyglądały obchody przyszłorocznych, 50 urodzin – to jeszcze tajemnica. Na pewno jednak będzie świeżo, smacznie i marketingowo ciekawie!

Źródło: Subway

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764