logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobilne studio Ikea w Krakowie

  PR 26.09.2014, przeczytano 993 razy
ilustracjastrzałka

Na placu Jana Nowaka Jeziorańskiego w Krakowie zaparkowała nietypowa, dwupiętrowa ciężarówka. Wchodząc do jej środka, trafimy do w pełni urządzonych sypialni. Ten oryginalny pojazd to mobilne studio IKEA, promujące najnowszy katalog sklepu z wyposażeniem wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobilne-studio-ikea-w-krakowie,22726,artykul.html

Do pojazdu, którego wnętrze zaaranżowano specjalnie na potrzeby IKEA, można wejść do 28 września w godz. 11:00 – 19:00. W środku znajdują się w pełni urządzone sypialnie. W jednej z nich czekają fizjoterapeuci, którzy pomogą m.in. w doborze materaca dostosowanego do indywidualnych potrzeb. Chętni mogą wziąć udział w sesji fotograficznej i otrzymać nowy katalog IKEA 2015 z własnym zdjęciem. Nie zapomniano też o atrakcjach dla najmłodszych, którzy mogą stanąć oko w oko z ogromnymi maskotkami popularnego brokuła i marchewki. Na sobotę i niedzielę przewidziano też warsztaty plastyczne.

- Mobilne Studio to część kampanii promującej nasz najnowszy katalog – wyjaśnia Magdalena Gorecka-Przepolska z IKEA Kraków – Ponieważ w tym roku koncentrujemy się na obszarach domu, w których odpoczywamy i przygotowujemy się na nowy dzień, postanowiliśmy też wyjść naprzeciw oczekiwaniom tych, którzy wstają skoro świt. Od 1 września w dni powszednie otwieramy sklep godzinę wcześniej, czyli o 9:00, a nasza restauracja zaprasza na śniadanie już od 8:00 – dodaje Magdalena Gorecka-Przepolska. 

Mobilne Studio to część kampanii promującej najnowszy katalog IKEA 2015. Kraków to szóste miasto po Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach, do którego zawita mobilne studio IKEA. Ostatnim przystankiem ciężarówki będzie Łódź.

Źródło: IKEA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTF Trendy 2024 – nowe możliwości, inspiracje i praktyka w produkcji transferów
W dniach 19-21 marca 2024 r API.PL organizuje spotkania DTF TRENDY 2024. Event dedykowany jest producentom odzieży, drukarniom , które chcą produkować transfery DTF, firmom, które pragną rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne o nową technologię .
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę
CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje...
Kampania Lipton z Julią Wieniawą
3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764