logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej

  PR 29.05.2020, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy odchodzą legendarni dziennikarze, a także komentarze słuchaczy z niepokojem patrzących na sytuację ulubionej rozgłośni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_czarna-ksiega-pis.-niszczenie-trojki_-%E2%80%93-magazyn-gazety-wyborczej,387211,artykul.html

15 maja br. piosenka Kazika Staszewskiego „Twój ból jest lepszy niż mój” zajęła pierwsze miejsce w kolejnym notowaniu Listy Przebojów Trójki prowadzonym przez Marka Niedźwieckiego. Władze rozgłośni zablokowały jednak sekcję portalu Polskiego Radia z Listą Przebojów, a głosowanie zostało unieważnione. Wydarzenie to spowodowało  zamieszanie, w efekcie którego z rozgłośnią rozstało się kilkunastu dziennikarzy i muzyków – w ramach sprzeciwu przeciwko cenzurze i ingerencji władzy rządzącej w działalność mediów publicznych.

– Tak się nie robiło nawet w głębokim PRL-u, w którym żyłam. To przypomina mi czasy stalinowskie, które znam tylko z opowieści, ale wiem, że właśnie takie były metody - ocenia Magdalena Jethon, była dyrektor Programu Trzeciego Polskiego Radia, z którą wywiad będzie można przeczytać w wydaniu „Czarnej Księgi PIS. Niszczenie Trójki”.

W specjalnym magazynie znalazły się również m.in. sylwetki legendarnych redaktorów, jak Wojciech Mann, Piotr Kaczkowski czy Marek Niedźwiecki; historia Trójki na przestrzeni ostatnich lat oraz osobiste pożegnania i komentarze słuchaczy związane z aktualną sytuacją kultowej rozgłośni.

Magazyn „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” w objętości 8 stron dołączony zostanie 29 maja br. do piątkowego wydania „Gazety Wyborczej”. Cena numeru wyniesie 6,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio TOK.FM, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje oraz Rock Radio), a także autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Informacja o tym wydawnictwie powinna znajdować się w sekcji krótkie niusy i mieć 3 linijki.
Wszystko co więcej, jest skutkiem błędnego rozumienia funkcji informacyjnej i opowiadaniem się po jednej ze stron konfliktu politycznego.

avatar użytkownika
,

Dlaczego?  

,

Dlatego, że przytaczane są OPINIE a nie fakty.
A opinie, ustawiają opiniujących w określonych miejscach czy też stronach.
  

avatar użytkownika
,

Redakcja Gazety Wyborczej informuje, że ocenia w taki a nie inny sposób sytuację w Trójce i w związku z tym podejmuje taką a nie inną inicjatywę wydawniczą - co tutaj nie mieści się w formule informacji prasowej?

Informowanie o tym że ktoś ma jakieś konkretne poglądy nie oznacza że informujące o tym media się z tymi poglądami utożsamiają. Na przykład Gazeta Wyborcza informuje o tym jakie stanowisko w sprawie Trójki zajmuje pani prezes PR albo pan premier Morawiecki, którzy również wygłaszają opinie. Ale to nie oznacza że redakcja GW te opinie podziela, a już tym bardziej, że można GW rozliczać za rzekome promowanie takich opinii.
  

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764