logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej

  PR 29.05.2020, przeczytano 977 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy odchodzą legendarni dziennikarze, a także komentarze słuchaczy z niepokojem patrzących na sytuację ulubionej rozgłośni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_czarna-ksiega-pis.-niszczenie-trojki_-%E2%80%93-magazyn-gazety-wyborczej,387211,artykul.html

15 maja br. piosenka Kazika Staszewskiego „Twój ból jest lepszy niż mój” zajęła pierwsze miejsce w kolejnym notowaniu Listy Przebojów Trójki prowadzonym przez Marka Niedźwieckiego. Władze rozgłośni zablokowały jednak sekcję portalu Polskiego Radia z Listą Przebojów, a głosowanie zostało unieważnione. Wydarzenie to spowodowało  zamieszanie, w efekcie którego z rozgłośnią rozstało się kilkunastu dziennikarzy i muzyków – w ramach sprzeciwu przeciwko cenzurze i ingerencji władzy rządzącej w działalność mediów publicznych.

– Tak się nie robiło nawet w głębokim PRL-u, w którym żyłam. To przypomina mi czasy stalinowskie, które znam tylko z opowieści, ale wiem, że właśnie takie były metody - ocenia Magdalena Jethon, była dyrektor Programu Trzeciego Polskiego Radia, z którą wywiad będzie można przeczytać w wydaniu „Czarnej Księgi PIS. Niszczenie Trójki”.

W specjalnym magazynie znalazły się również m.in. sylwetki legendarnych redaktorów, jak Wojciech Mann, Piotr Kaczkowski czy Marek Niedźwiecki; historia Trójki na przestrzeni ostatnich lat oraz osobiste pożegnania i komentarze słuchaczy związane z aktualną sytuacją kultowej rozgłośni.

Magazyn „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” w objętości 8 stron dołączony zostanie 29 maja br. do piątkowego wydania „Gazety Wyborczej”. Cena numeru wyniesie 6,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio TOK.FM, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje oraz Rock Radio), a także autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764