logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2 nagrody główne w konkursie Kreatura 2022 dla mediów Agory oraz wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze

  PR 09.12.2022, przeczytano 892 razy

Projekt “Jutro w Polsce” zrealizowany przez "Gazetę Wyborczą", Gazeta.pl, "Wysokie Obcasy" i Plotek.pl z agencją MullenLowe Warsaw otrzymał główną nagrodę jako Kampania społeczna/CSR, a także 2 wyróżnienia w tegorocznym konkursie Kreatura. Jury doceniło też akcję "Szkoła bez bzdur" "Gazety Wyborczej" i agencji Publicis, która zwyciężyła w kategorii Prasa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2-nagrody-glowne-w-konkursie-kreatura-2022-dla-mediow-agory-oraz-wyroznienie-w-konkursie-zlote-spinacze,398297,artykul.html

"Jutro w Polsce" - akcja przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw dla "Gazety Wyborczej", Gazety.pl, "Wysokich Obcasów" i portalu Plotek.pl - zdobyła nagrodę główną w kategorii Kampania społeczna/CSR w konkursie niezależnej kreacji Kreatura 2022. Inicjatywa została też wyróżniona w kategoriach Kampania oraz Content marketing - Branded content.

W sobotę, 25 czerwca 2022 r., czyli w dniu Parady Równości w Warszawie Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl opublikowały wyjątkowe newsy, dzięki którym ich czytelniczki i czytelnicy mogli wyobrazić sobie, jak w przyszłości wyglądałaby Polska przyjazna społeczności LGBTQA+. Odbiorcy mediów Agory, dzięki specjalnym artykułom, zobaczyli m.in. relację z pierwszej wizyty prezydentki RP z żoną w Madrycie oraz materiał o miesiącu dumy w ramówce polskiej telewizji. Akcję „Jutro w Polsce” zainspirowały stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza i agencja MullenLowe Warsaw, a wsparli ją m.in.: Jolanta Kwaśniewska, Andrzej Seweryn, Magdalena Cielecka, Anna Mucha, Anja Rubik, Agnieszka Holland i Jacek Braciak.

Szkoła bez bzdur", przygotowana przez "Gazetę Wyborczą" i agencję Publicis w odpowiedzi na skandaliczne treści w podręczniku do HiT-u, dostała główną nagrodę w konkursie Kreatura w kategorii Prasa. 

"Ideologia zamiast rzetelnej wiedzy - tak chce zmieniać polską szkołę minister edukacji Przemysław Czarnek. Pokażmy mu czerwoną kartkę" - zapowiadała we wrześniu 2022 r. tę inicjatywę "Gazeta Wyborcza". W ramach akcji redakcja wydała specjalnie przygotowaną erratę do 226 strony podręcznika do przedmiotu historia i teraźniejszość autorstwa Wojciecha Roszkowskiego. To część publikacji, w której padają słowa o metodzie in vitro i "hodowli dzieci", których nikt nie będzie kochał. W nowej wersji ideologiczne treści zastąpiły informacje napisane przez ekspertów.

Kreatura to ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji - dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Jego jury docenia twórcze interpretacje rzeczy powszednich i niecodziennych - kreatywne obrazy, projekty i przekazy. Konkurs organizowany jest od 1996 r. przez “Media & Marketing Polska” wydawany przez VFP Communications.

Oprócz tego 2 grudnia 2022 r. poznaliśmy laureatów konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. "Jutro w Polsce" otrzymało w nim Brąz w kategorii Advocacy i Public Affairs.

Złote Spinacze, czyli największy w Polsce konkurs braży PR organizowany jest już 20 lat. Przyznawane w nim nagrody mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce. Konkurs ma charakter otwarty, kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764