logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25 tys. personalizowanych zaproszeń na Festiwalu Druku

   03.08.2015, przeczytano 997 razy
ilustracjastrzałka

Wystawcy Festiwalu Druku po raz kolejny mogą skorzystać z personalizowanych zaproszeń. OOH magazine jako jedyny organizator targów reklamy w Polsce udostępnia taką możliwość promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-tys.-personalizowanych-zaproszen-na-festiwalu-druku,25586,artykul.html

- Zaproszenia z własną reklamą wybiera coraz więcej wystawców. Starają się mieć indywidualne podejście do swoich klientów. W niektórych przypadkach realizują nawet zaproszenia imienne - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Zaproszenia realizowane są m.in. w drukarni OpenPrint.pl - jednego z wystawców Festiwalu Druku. Drukarnia oferuje swojego usługi online w atrakcyjnych cenach i szybkich terminach realizacji.

Dodatkową pulę 10 tys. zaproszeń wydrukowała firma ViperPrint.pl, która otrzymała w ubiegłym roku tytuł Złotego Partnera OOH magazine i Festiwalu.

- Z drukarni ViperPrint.pl korzystamy od kilku lat. Współpracujemy przy różnych wydarzeniach i zawsze otrzymujemy wysokiej jakości produkty: zaproszenia, wizytówki czy też notesy reklamowe - dodaje Monika Opałka.

Festiwal Druku objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764