logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25 tys. personalizowanych zaproszeń na Festiwalu Druku

   03.08.2015, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Wystawcy Festiwalu Druku po raz kolejny mogą skorzystać z personalizowanych zaproszeń. OOH magazine jako jedyny organizator targów reklamy w Polsce udostępnia taką możliwość promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-tys.-personalizowanych-zaproszen-na-festiwalu-druku,25586,artykul.html

- Zaproszenia z własną reklamą wybiera coraz więcej wystawców. Starają się mieć indywidualne podejście do swoich klientów. W niektórych przypadkach realizują nawet zaproszenia imienne - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Zaproszenia realizowane są m.in. w drukarni OpenPrint.pl - jednego z wystawców Festiwalu Druku. Drukarnia oferuje swojego usługi online w atrakcyjnych cenach i szybkich terminach realizacji.

Dodatkową pulę 10 tys. zaproszeń wydrukowała firma ViperPrint.pl, która otrzymała w ubiegłym roku tytuł Złotego Partnera OOH magazine i Festiwalu.

- Z drukarni ViperPrint.pl korzystamy od kilku lat. Współpracujemy przy różnych wydarzeniach i zawsze otrzymujemy wysokiej jakości produkty: zaproszenia, wizytówki czy też notesy reklamowe - dodaje Monika Opałka.

Festiwal Druku objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG – już kilkaset egzemplarzy pracuje w Polsce
„Dobre i tanie” w teorii nie istnieje, a jednak inżynierom japońskiej firmy Mutoh udało się zaprojektować drukarkę, która znajduje zastosowanie w startupach i potężnych fabrykach.
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?
Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek...
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Żubr wystartował z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną...
Sony zdobywa rekordową liczbę nagród w konkursie Eisa 2019
Sony ogłosiło swój wielki sukces w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Expert Imaging and Sound Association (EISA). Firma zdobyła rekordową liczbę siedmiu nagród, w tym po raz pierwszy w kategorii „Innowacja w dziedzinie fotografii”. EISA zrzesza 55 specjalistycznych czasopism z 29 krajów z całego świata i cieszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764