logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25 tys. personalizowanych zaproszeń na Festiwalu Druku

   03.08.2015, przeczytano 761 razy
ilustracjastrzałka

Wystawcy Festiwalu Druku po raz kolejny mogą skorzystać z personalizowanych zaproszeń. OOH magazine jako jedyny organizator targów reklamy w Polsce udostępnia taką możliwość promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-tys.-personalizowanych-zaproszen-na-festiwalu-druku,25586,artykul.html

- Zaproszenia z własną reklamą wybiera coraz więcej wystawców. Starają się mieć indywidualne podejście do swoich klientów. W niektórych przypadkach realizują nawet zaproszenia imienne - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Zaproszenia realizowane są m.in. w drukarni OpenPrint.pl - jednego z wystawców Festiwalu Druku. Drukarnia oferuje swojego usługi online w atrakcyjnych cenach i szybkich terminach realizacji.

Dodatkową pulę 10 tys. zaproszeń wydrukowała firma ViperPrint.pl, która otrzymała w ubiegłym roku tytuł Złotego Partnera OOH magazine i Festiwalu.

- Z drukarni ViperPrint.pl korzystamy od kilku lat. Współpracujemy przy różnych wydarzeniach i zawsze otrzymujemy wysokiej jakości produkty: zaproszenia, wizytówki czy też notesy reklamowe - dodaje Monika Opałka.

Festiwal Druku objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764