logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

37. Edycja Standout. IMM Cologne 2017 Livingkitchen 2017

   27.01.2017, przeczytano 1918 razy
ilustracja

Zapraszamy do głosowania w wirtualnym konkursie StandOUT. IMM Cologne 2017 LivingKitchen 2017! Celem konkursu jest promocja polskich firm uczestniczących w IMM Cologne 2017 i LIvingKitchen 2017 - jednych z najważniejszych targów wnętrzarskich na świecie, które odbyły się w Kolonii w dniach 16-22 stycznia 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/37.-edycja-standout.-imm-cologne-2017-livingkitchen-2017,31220,artykul.html

Na portalu Exspace zmieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej polskich wystawców targów IMM Cologne 2017 i LIvingKitchen 2017. W wyznaczonym czasie (25.01 – 08.02.17 roku) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5] gdzie 5 to najwyższa ocena. Laureatów poznamy dnia 9 lutego br. Zapraszamy do wyrażania opinii!

Głównym założeniem StandOUT. - projektu w postaci wirtualnego konkursu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej - jest promocja marek i produktów wystawców jeszcze długo po targach. Upowszechnienie tej idei jest ważnym elementem przyczyniającym się bezpośrednio do budowania marki jak również do promocji polskich branż.

Zapoczątkowany w 2012 roku StandOUT. zyskał szybko popularność jako wiodące źródło informacji dla wystawców i projektantów przestrzeni wystawienniczych. Zwiedzając z Exspace targi i oglądając dobrze zaprojektowane stoiska można nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat wystawców i ich produktów. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 35 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 87 000 głosów

StandOUT. już po raz trzydziesty siódmy organizuje Exspace, portal wspierający firmy i przedsiębiorców w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku.

Patronat Medialny objęły miesięcznik "BIZNES meble.pl” i Signs.pl: Portal polskiej reklamy wizualnej.

Źródło: Exspace

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764