Zapraszamy do głosowania w wirtualnym konkursie StandOUT. IMM Cologne 2017 LivingKitchen 2017! Celem konkursu jest promocja polskich firm uczestniczących w IMM Cologne 2017 i LIvingKitchen 2017 - jednych z najważniejszych targów wnętrzarskich na świecie, które odbyły się w Kolonii w dniach 16-22 stycznia 2017 roku.
Na portalu Exspace zmieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej polskich wystawców targów IMM Cologne 2017 i LIvingKitchen 2017. W wyznaczonym czasie (25.01 – 08.02.17 roku) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5] gdzie 5 to najwyższa ocena. Laureatów poznamy dnia 9 lutego br. Zapraszamy do wyrażania opinii!
Głównym założeniem StandOUT. - projektu w postaci wirtualnego konkursu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej - jest promocja marek i produktów wystawców jeszcze długo po targach. Upowszechnienie tej idei jest ważnym elementem przyczyniającym się bezpośrednio do budowania marki jak również do promocji polskich branż.
Zapoczątkowany w 2012 roku StandOUT. zyskał szybko popularność jako wiodące źródło informacji dla wystawców i projektantów przestrzeni wystawienniczych. Zwiedzając z Exspace targi i oglądając dobrze zaprojektowane stoiska można nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat wystawców i ich produktów. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 35 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 87 000 głosów
StandOUT. już po raz trzydziesty siódmy organizuje Exspace, portal wspierający firmy i przedsiębiorców w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku.
Patronat Medialny objęły miesięcznik "BIZNES meble.pl” i Signs.pl: Portal polskiej reklamy wizualnej.
- Prezentacja stoisk i głosowanie: http://exspace.pl/contests/show/143
Źródło: Exspace