logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3M rozpoczął kampanię marketingową dla Scotch-Brite

  PR 24.11.2006, przeczytano 3078 razy
ilustracjastrzałka

Na jesieni rozpoczęła się kampania promocyjna produktów do czyszczenia marki Scotch-Brite, należącej do koncernu 3M. W każdy weekend, do końca listopada w sieciach handlowych Carrefour, Real i Makro prowadzone są specjalne pokazy produktowe, w ramach których mężczyźni demonstrują paniom najlepsze sposoby czyszczenia różnych powierzchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3m-rozpoczal-kampanie-marketingowa-dla-scotch-brite,4794,artykul.html

Firma 3M zorganizowała akcje promocyjne w hipermarketach na terenie całej Polski. Podczas pokazów produktowych przeszkoleni mężczyźni demonstrują paniom m.in. czym najlepiej polerować lustro, jakich czyścików używać do delikatnych powierzchni teflonowych i na czym polega „magiczna gąbka”. Ta forma promocji pozwala zainteresować kobiety produktami Scotch Brite i w bezpośredni sposób zaprezentować ich wyjątkowe właściwości. Uwagę klientów dodatkowo przyciągają spacerujące po sklepach osoby przebrane za gąbki komfort Scotch-Brite.

Wprowadzaniu produktów Scotch-Brite towarzyszy także kampania reklamowa typu outdoor. Od września do grudnia 2006 r. w 11 największych miastach Polski można zobaczyć oklejone na jaskrawozielony kolor tramwaje ze zdjęciami produktów Scotch-Brite. Natomiast na fasadzie biurowca 3M w Nadarzynie k. Warszawy, w ramach kampanii zawisła wielkoformatowa reklama poświęcona marce

Wszystkie działania promocyjno-reklamowe łączy motyw śladu po przetarciu czyścikiem Komfort w kształcie litery „S”. – Celem kampanii jest dotarcie do konsumentów z informacją o nowej na polskim rynku marce produktów do czyszczenia. Zintegrowane działania komunikacyjne obejmują m.in. public ralations, outdoor, reklamę telewizyjną oraz marketing szeptany. Chodzi nam przede wszystkim o wzbudzenie zainteresowania nową marką – powiedział Piotr Skaldawski, dyrektor sektora produktów konsumenckich 3M Poland.

Źródło: 3M Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764