logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 czerwca dzienniki regionalne Polska Press ze specjalnymi okładkami

  PR 07.06.2019, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

4 czerwca br. z okazji Dnia Wolności i Praw Obywatelskich, dzienniki regionalne wydawane przez Polska Press ukazują się ze specjalnymi okładkami przygotowanymi przez Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego PPG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-czerwca-dzienniki-regionalne-polska-press-ze-specjalnymi-okladkami,382808,artykul.html

4 czerwca br. z okazji Dnia Wolności i Praw Obywatelskich, dzienniki regionalne wydawane przez Polska Press ukazują się ze specjalnymi okładkami przygotowanymi przez Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego PPG. Tego dnia zmienione będą również winiety gazet. Polska Times i naszemiasto.pl ze specjalną okładką ukazały się 3 czerwca.

W dziennikach ukażą się teksty związane z pierwszymi wolnymi wyborami, rozmowy wspomnieniowe, np. z Lechem Wałęsą, galerie zdjęć. Specjalne materiały zostaną zamieszczone w serwisach internetowych. Opublikowana zostanie m.in. internetowa księga 30-lecia, gdzie internauci będą mogli wpisywać swoje wspomnienia, wrażenia, odpowiadać na pytanie: Co najmocniej utkwiło ci w pamięci z dnia głosowania. Potem te wspomnienia wydrukujemy i przekażemy do Europejskiego Centrum Solidarności. Ponadto w serwisach pojawią się rozmowy wideo z bohaterami czerwca 89 oraz galerie zdjęć.

Źródło: Polska Press

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764