logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 czerwca dzienniki regionalne Polska Press ze specjalnymi okładkami

  PR 07.06.2019, przeczytano 212 razy
ilustracjastrzałka

4 czerwca br. z okazji Dnia Wolności i Praw Obywatelskich, dzienniki regionalne wydawane przez Polska Press ukazują się ze specjalnymi okładkami przygotowanymi przez Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego PPG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-czerwca-dzienniki-regionalne-polska-press-ze-specjalnymi-okladkami,382808,artykul.html

4 czerwca br. z okazji Dnia Wolności i Praw Obywatelskich, dzienniki regionalne wydawane przez Polska Press ukazują się ze specjalnymi okładkami przygotowanymi przez Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego PPG. Tego dnia zmienione będą również winiety gazet. Polska Times i naszemiasto.pl ze specjalną okładką ukazały się 3 czerwca.

W dziennikach ukażą się teksty związane z pierwszymi wolnymi wyborami, rozmowy wspomnieniowe, np. z Lechem Wałęsą, galerie zdjęć. Specjalne materiały zostaną zamieszczone w serwisach internetowych. Opublikowana zostanie m.in. internetowa księga 30-lecia, gdzie internauci będą mogli wpisywać swoje wspomnienia, wrażenia, odpowiadać na pytanie: Co najmocniej utkwiło ci w pamięci z dnia głosowania. Potem te wspomnienia wydrukujemy i przekażemy do Europejskiego Centrum Solidarności. Ponadto w serwisach pojawią się rozmowy wideo z bohaterami czerwca 89 oraz galerie zdjęć.

Źródło: Polska Press

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764