logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 miliony - tyle subskrypcji na Youtube „stuknęło” Frizowi i Reziemu

  PR 17.07.2020, przeczytano 774 razy
ilustracja

Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją popularność w Internecie budują już od dawna - wirtualną działalność rozpoczęli około 10 lat temu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-miliony---tyle-subskrypcji-na-youtube-_stuknelo_-frizowi-i-reziemu,387805,artykul.html

4 miliony - tylu subskrybentów zgromadzili na swoich kanałach Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń. To popularni polscy YouTuberzy, których liczby mogą robić wrażenie. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją internetową popularność budują  już od wielu lat.

Po 4 miliony subskrypcji dla dwudziestoparolatków

Karol “Friz” Wiśniewski założył konto w serwisie YouTube 15 października 2010 roku. Największą popularność przyniosły mu treści tworzone wspólnie z grupą znajomych, znaną w Internecie jako Ekipa. 24-letni twórca przez rok publikował codzienne filmy, natomiast obecnie nowości na kanale Karol Friz Wiśniewski pojawiają się kilka razy w miesiącu i pokazują najciekawsze momenty z minionych dni. Aktualnie na kanale jest dostępnych ponad 500 filmów, które na chwilę obecną wygenerowały przeszło 1,3 mld odsłon.

- Mimo że tworzę treści na YouTube już od prawie 10 lat, to każdy kolejny rekord cieszy mnie równie mocno. To pokazuje, że warto być konsekwentnym i świadomym twórcą, który ma plan na swój rozwój i konsekwentnie go realizuje - wyjaśnia Friz.

Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zaczął publikować filmy na YouTube już w 2008 roku. Na początku na jego kanałach pojawiały się głównie treści gamingowe. Obecnie 23-letni twórca nagrywa także filmy lifestylowe, w których, w luźnej formie, prezentuje między innymi swoje zainteresowania. Aktualnie na kanale reZigiusz jest dostępnych ponad 1 000 filmów, które do tej pory wygenerowały ponad 850 mln odsłon.

- Cieszę się, że moje zainteresowania i to, co na co dzień sprawia mi radość interesuje również moich widzów. To bardzo ważne, by po tylu latach nagrywanie nadal sprawiało taką samą frajdę, jak na samym początku tej długiej i ciekawej przygody - mówi reZi.

Obaj twórcy są zrzeszeni w sieci partnerskiej GetHero. Agencja marketingowa z Wrocławia jest także organizatorem MeetUp®, czyli największego w Polsce spotkania fanów z twórcami internetowymi. W ubiegłym roku Friz (wraz z pozostałymi członkami Ekipy) i reZi byli ambasadorami tego wydarzenia.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764