logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Łączy nas muzyka” - nowa akcja Radia Złote Przeboje

  PR 18.05.2020, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

Przeboje pełne optymizmu - jeszcze więcej takich właśnie utworów można usłyszeć na antenie Radia Złote Przeboje w ramach nowej akcji "Łączy nas muzyka" ku pokrzepieniu serc słuchaczy w niełatwych czasach. Działania stacji, które mają na celu zadbanie o dobre nastroje odbiorców w czasie przedłużającej się izolacji, obejmują też konkurs z atrakcyjnymi gadżetami. Akcję "Łączy nas muzyka" wspiera kampania billboardowa i autopromocja rozgłośni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_laczy-nas-muzyka_---nowa-akcja-radia-zlote-przeboje,387042,artykul.html

- "Wszystko się może zdarzyć, gdy głowa pełna marzeń", "...poczuj się swobodnie", "Zróbmy więc prywatkę, jakiej nie przeżył nikt" - takie przeboje od zawsze gramy na antenie Radia Złote Przeboje. Teraz są one jeszcze ważniejsze, bo przekonują, że wbrew okolicznościom, możemy zachować dobry humor. Jesteśmy z naszymi słuchaczami. Razem z takimi gwiazdami, jak Anita Lipnicka, Marek Kościkiewicz z De Mono, Piotr Kupicha z zespołu Feel, Muniek Staszczyk z T.Love i Krzysztof Jaryczewski z Oddziału Zamkniętego będziemy ich przekonywać, że damy radę - mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.

Akcja "Łączy nas muzyka" trwa od poniedziałku, 11 maja br. Tego dnia w programie stacji pojawiła się pierwsza odsłona konkursu, w którym słuchacze wygrywają limitowane plecaki pełne gadżetów od Radia Złote Przeboje. Aby wziąć udział w zabawie, trzeba się do niej zgłosić przez specjalny formularz na zloteprzeboje.pl. Ci słuchacze, którzy na antenie prawidłowo dokończą fragmenty zagranych piosenek, otrzymają upominki.

O pozytywnych przebojach nadawanych w Radiu Złote Przeboje - akcji i konkursie "Łączy nas muzyka" będą przypominać billboardy z cytatami z piosenek, które pojawiły się na nośnikach AMS w miastach nadawania Radia Złote Przeboje, a także w internecie na onet.pl i wp.pl.  Kreacje prezentują fragmenty tekstów piosenek, znanych z anteny stacji, z podnoszącym na duchu przekazem. Działania, które potrwają od połowy do końca maja, zaplanował i przygotował dział promocji GRA.

Akcję "Łączy nas muzyka" i antenowy konkurs wspiera też promocja na antenie stacji, na zloteprzeboje.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764