logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” - kolejna książka sieci Lewiatan przygotowana przez Agorę

  PR 16.03.2021, przeczytano 1844 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 15 marca 2021 r. rozpoczęła się nowa akcja dla klientów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan pod hasłem "Lewiatanki". Jej ważną częścią jest ukazanie się specjalnej książki „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” z opowiadaniami i zabawami aktywizującymi dzieci - za przygotowanie wydania odpowiadał zespół Agory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lewiatanki.-przyjaciele-z-sasiedztwa_---kolejna-ksiazka-sieci-lewiatan-przygotowana-przez-agore,390647,artykul.html

Sieć sklepów Lewiatan przygotowała nową akcję lojalnościową dla swoich klientów. W ramach działań realizowanych pod hasłem "Lewiatanki" będzie można zbierać naklejki, które potem zostaną wymienione na pluszaki. Zabawkowe Lewiatanki to sześcioro bohaterów-zwierząt: lew Olek, papuga Pola, niedźwiedź Maniek, żółwica Nelka, lis Rudy oraz żyrafa Beti.

Zwierzaki mają swoje historie zapisane w książeczce "Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa" - książka zawiera 10 opowiadań opisujących przygody Lewiatanków. W fabule każdej bajki nie brakuje motywów związanych z przyjaźnią, ekologią, sportem czy zdrowym odżywianiem. W książce znajdują się też gry i zabawy edukacyjne, w tym pomysły na domowe eksperymenty i gimnastykę, rebusy oraz mini gra planszowa. To ciekawa, atrakcyjna graficznie propozycja nie tylko dla najmłodszych, ale i całych rodzin.

Dodatkowo, w książce zastosowano aplikację rozszerzonej rzeczywistości "Lewiatanki", dzięki której zabawy mogą stać się interaktywne.

Książkę będzie można kupić w sklepach Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w cenie 9,99 zł (bez konieczności zbierania naklejek).

Za przygotowanie wydania odpowiadał zespół Agory. Koordynatorem projektu jest Paulina Kaśnikowska.

Wydanie tomu „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” to jeden z projektów realizowanych przez spółkę dla Lewiatana - już teraz zespół Agory pracuje nad kolejną publikacją z serii poświęconej Lewiatankom.

Wcześniej - w 2018 i 2020 r. Agora przygotowała dla sieci sklepów Lewiatan dwie edycje inspirującej książki kucharskiej „Gotuję z Lewiatanem”. Pierwsze wydanie publikacji cieszyło się tak dużą popularnością, że konieczny był dodruk książki. Została ona również doceniona na arenie międzynarodowej - w prestiżowym konkursie Pearl Impact Awards 2019.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764