logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Naturalnie Tradycyjny...” - kampania sera Rycki Edam

  PR 25.03.2022, przeczytano 853 razy
ilustracja

Od 14 marca br. trwa trzecia cześć kampanii promocyjnej sera Rycki Edam informującej o wyróżnieniu certyfikatem „Jakość Tradycja”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_naturalnie-tradycyjny..._---kampania-sera-rycki-edam,395252,artykul.html

Komunikowany w kampanii niepowtarzalny smak i najwyższą jakość Rycki Edam zawdzięcza tradycyjnej recepturze, która powstawała przez lata pod okiem wielu pokoleń mistrzów serowarstwa. W ramach prowadzonych działań, reklamy sera Rycki Edam można zobaczyć w TV – w postaci 15-sek. spotu w stacjach TVP1, TVP2 oraz stacjach z pakietu tematycznego TVP. Dodatkowo infografiki Ryckiego Edama będziemy mogli zobaczyć w prasie – „Newsweeku” oraz „Pani Domu”, a także w internecie.

Konkursy w social mediach

Najbardziej rozbudowaną część kampanii stanowią jednak działania w internecie, w postaci licznych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Koncepcja zakłada zamieszczanie postów na Facebooku oraz ich promowanie w postaci reklam dla użytkowników Facebooka oraz Instagrama. Zadania konkursowe polegają na ściągnięciu aplikacji „Ser Rycki Edam” i wykonaniu, w oparciu o jej funkcjonalności określonych zadań. Uczestnicy konkursów mogą wygrać atrakcyjne gadżety - między innymi wydawnictwo z przepisami kulinarnymi z Ryckim Edamem w roli głównej. W konkursach zostanie nagrodzonych aż 500 uczestników.

Aplikacja „Ser Rycki Edam” pomaga dbać o środowisko

Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoimi działaniami zachęca konsumentów do dbania o środowisko. Z tego powodu w ramach kampanii przygotowała aplikację mobilną. Za jej pomocą można sprawdzić aktualną jakość powietrza, znaleźć wskazówki dotyczące segregacji śmieci, przygotować oryginalne serowe przepisy, dowiedzieć się mnóstwa ciekawostek i porad jak żyć aktywnie oraz zagrać w gry edukacyjne. Cała aplikacja jest bardzo przejrzysta i prosta w użytkowaniu. A co najważniejsze pomaga żyć w harmonii z naturą.

Źródło: SM Ryki

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764