Od 14 marca br. trwa trzecia cześć kampanii promocyjnej sera Rycki Edam informującej o wyróżnieniu certyfikatem „Jakość Tradycja”.
Komunikowany w kampanii niepowtarzalny smak i najwyższą jakość Rycki Edam zawdzięcza tradycyjnej recepturze, która powstawała przez lata pod okiem wielu pokoleń mistrzów serowarstwa. W ramach prowadzonych działań, reklamy sera Rycki Edam można zobaczyć w TV – w postaci 15-sek. spotu w stacjach TVP1, TVP2 oraz stacjach z pakietu tematycznego TVP. Dodatkowo infografiki Ryckiego Edama będziemy mogli zobaczyć w prasie – „Newsweeku” oraz „Pani Domu”, a także w internecie.
Konkursy w social mediach
Najbardziej rozbudowaną część kampanii stanowią jednak działania w internecie, w postaci licznych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Koncepcja zakłada zamieszczanie postów na Facebooku oraz ich promowanie w postaci reklam dla użytkowników Facebooka oraz Instagrama. Zadania konkursowe polegają na ściągnięciu aplikacji „Ser Rycki Edam” i wykonaniu, w oparciu o jej funkcjonalności określonych zadań. Uczestnicy konkursów mogą wygrać atrakcyjne gadżety - między innymi wydawnictwo z przepisami kulinarnymi z Ryckim Edamem w roli głównej. W konkursach zostanie nagrodzonych aż 500 uczestników.
Aplikacja „Ser Rycki Edam” pomaga dbać o środowisko
Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoimi działaniami zachęca konsumentów do dbania o środowisko. Z tego powodu w ramach kampanii przygotowała aplikację mobilną. Za jej pomocą można sprawdzić aktualną jakość powietrza, znaleźć wskazówki dotyczące segregacji śmieci, przygotować oryginalne serowe przepisy, dowiedzieć się mnóstwa ciekawostek i porad jak żyć aktywnie oraz zagrać w gry edukacyjne. Cała aplikacja jest bardzo przejrzysta i prosta w użytkowaniu. A co najważniejsze pomaga żyć w harmonii z naturą.
Źródło: SM Ryki