logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał targów RemaDays Warsaw 2022

   25.03.2022, przeczytano 623 razy
ilustracja

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2022 dobiegły końca. Za nami ostatni, trzeci dzień, który jak i poprzednie dał początek owocnej współpracy oraz nowym kontaktom biznesowym. Podobnie jak poprzednie edycje, również 17. zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-targow-remadays-warsaw-2022,395256,artykul.html

25 marca 2022 roku był ostatnim dniem wystawienniczym targów branży reklamowej, dając jednocześnie początek wielu cennym kontaktom i perspektywom prężnego rozwoju na rynku. W ostatnim dniu targów można było wziąć udział w bezpłatnych prelekcjach przeprowadzonych w hali F na stoiskach J35 i P9. Uczestnicy mogli także wysłuchać drugiego już wykładu naszego gościa specjalnego – Krzysztofa Sarneckiego poświęconego mechanizmom negocjacji. Lista wykładów oraz prelegentów jest dostępna na stronie RemaDays https://www.remadays.com/pl/dla-zwiedzajacych/remacongress/

Samo południe ostatniego dnia RemaDays Warsaw to zawsze szczególna pora i nie inaczej było tym razem. O godz. 12:00 ogłoszono wyniki dwóch prestiżowych konkursów – Gifts of the Year i Catalogue of the Year. Gratulacje oraz wyrazy uznania składamy także wszystkim laureatom targowych konkursów, czyli firmom, które wykazały się inicjatywą, pomysłowością i zaprezentowały swoje wyjątkowe rozwiązania oraz produkty tysiącom zwiedzających z kraju i zagranicy. Pełna lista zwycięzców każdego z konkursów zostanie umieszczona na stronie www.remadays.com już wkrótce.

Wierzymy, że 17. edycja targów RemaDays Warsaw 2022 stworzyła okazję do nawiązania bardzo owocnych kontaktów biznesowych oraz możliwość energicznego rozwoju na rynku reklamowym. Z pewnością po trudnym, kolejnym roku pandemii możliwość spotkania i rozmowy w tak dużym i zróżnicowanym gronie biznesowym była dla wszystkich cennym i owocnie spędzonym czasem. Dziękujemy wszystkim Wystawcom i Zwiedzającym, którzy razem z nami tworzą to niezwykłe święto reklamy – do zobaczenia za rok!

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764