logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Orange Zbliża” z Leo Burnett

  PR 13.04.2018, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła wizerunkowa kampania Orange, oparta o nową platformę komunikacyjną - „Orange Zbliża”. To kolejne efekty rozpoczętej w styczniu br. współpracy marki z agencją Leo Burnett Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_orange-zbliza_-z-leo-burnett,36143,artykul.html

- Najnowsza kampania, którą zrealizowaliśmy dla Orange to chęć znalezienia odpowiedzi na pytanie „Co nas zbliża?”. Zależało nam na pokazaniu prawdziwych ludzkich emocji, przypomnieniu jak ważna jest otwartość na drugiego człowieka oraz na zwróceniu uwagi, że bez względu na różnice między ludźmi - czy to w relacjach partnerskich czy rodzinnych, więcej nas zbliża niż dzieli – mówi Jacek Szulecki, Executive Creative Director Leo Burnett Warszawa.

Kampania ma charakter wizerunkowy i będzie komunikowana w telewizji, kinach oraz mediach społecznościowych do 26.04. W ślad za nią, już pod koniec kwietnia ruszą kolejne odsłony kampanii „Orange Zbliża”, tym razem produktowe.

- Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej jest silniejsze wyeksponowanie roli marki Orange, która pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne. Wpływ technologii na życie chcemy pokazywać z perspektywy ludzkich postaw i doznań. Orange stawia człowieka na pierwszym miejscu, takie jest DNA naszej marki i na tym opieramy nowe podejście do komunikacji – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Leo Burnett rozpoczął współpracę z Orange Polska w styczniu 2018 roku. Agencja zajmuje się strategiczno-kreatywną obsługą reklamową marki w zakresie ATL, BTL oraz w obszarze social media i digital.


Źródło: Leo Burnett

www.leoburnett.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764