logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem” - 3. etap kampanii już 1 maja

  PR 30.04.2021, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 lutego do 31 marca 2021 roku województwo podkarpackie przeprowadziło kompleksową kampanię widoczną w wielu kanałach komunikacji, w tym telewizji, prasie i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_podkarpacie.-bedziesz-pod-wrazeniem_---3.-etap-kampanii-juz-1-maja,391277,artykul.html

Nasze województwo promował spot, którego akcja toczy się w Rzeszowie oraz w podkarpackiej części Roztocza Południowego. Przedstawiliśmy region jako miejsce przyjazne turystom – Rzeszów w swojej ofercie rozrywkowo-gastronomicznej, a Roztocze dzięki wyjątkowym warunkom przyrodniczym połączonym z wygodną bazą hotelarską.  

Ponad sto emisji spotu wyemitowano w stacjach TVP 2 oraz Polsat. Poza telewizją spot promowano także na kanale Youtube  Podkarpackie przestrzeń otwarta. Do końca marca obejrzało go na nim ponad 135 tys. widzów. Promocję regionu w Internecie wspierała dodatkowo kampania typu Display, polegająca na wyświetlaniu użytkownikom komunikatu odsyłającego do strony internetowej podkarpackie.eu. Na stronie znajduje się baza informacji ułatwiająca wybór atrakcji i zaplanowanie wycieczki w województwie podkarpackim.

W ramach działań przeprowadzonych w Internecie na portalu Styl.pl ukazał się obszerny artykuł promujący podkarpackie uzdrowiska. Publikacje dotyczące zalet naszego regionu ukazały się również w druku. Promowano w nich nie tylko turystykę, ale też walory gospodarcze regionu. Teksty promocyjne ukazały się w takich tytułach, jak: Elle, Glamour,  National Geographic Traveller, Kaleidoscope i Puls Biznesu.

Informacja o turystyczno-gospodarczych zaletach Podkarpacia dotarła do odbiorców za pomocą radia. Spot emitowany w tym etapie kampanii skupił się na promocji walorów turystycznych i przyrodniczych oraz kulinarnych w subregionach, promując m.in. Roztocze Południowe i Sanok. Spot mogliśmy  usłyszeć w stacjach o największej słuchalności w Polsce, w RMF FM oraz Radiu Zet.  

W swojej formie kampania nawiązuje do coraz bardziej popularnego trendu turystyki wrażeń. Jej esencją są komunikaty przefiltrowane przez ludzkie emocje i indywidualny odbiór danego miejsca, tworzące serie unikatowych doświadczeń. Nawiązuje do niej hasło kampanii czyli bazująca na nazwie województwa obietnica „Będziesz pod wrażeniem”. Przekaz spotów ukazuje indywidualny odbiór atrakcji Podkarpacia, przefiltrowany przez emocje i wspomnienia występujących w nich bohaterów.

Działania w ramach kampanii mają wpłynąć na wzrost pozytywnej świadomości dotyczących turystycznych i gospodarczych atrakcji regionu, a także zwiększenie ruchu turystycznego w okresie wakacyjnym. W tym roku planowany jest także trzeci etap kampanii promujący kolejne subregiony województwa.

Już od 1 maja startujemy z kolejnym etapem kampanii.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa MDI Group z Krakowa.

Narzędzia zastosowane w kampanii „Podkarpackie. Będziesz pod wrażeniem”

TELEWIZJA

  • 3 spoty długości 30 s.

RADIO

  • 3 spoty długości 15 s.

PRASA

  • 14 artykułów w prasie o tematyce biznesowej, turystycznej i lifestyle’owej.

OUTDOOR

  • Reklama na autobusach w wybranych miastach w Polsce.

INTERNET

  • 6 spotów długości 15 s., 30 s., 60 s. na kanale Youtube.
  • 4 artykuły natywne na portalach branżowych o tematyce biznesowej i turystycznej.
  • 4 kampanie typu Dispaly.

Źródło: MDI Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764