logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem” - 3. etap kampanii już 1 maja

  PR 30.04.2021, przeczytano 1124 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 lutego do 31 marca 2021 roku województwo podkarpackie przeprowadziło kompleksową kampanię widoczną w wielu kanałach komunikacji, w tym telewizji, prasie i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_podkarpacie.-bedziesz-pod-wrazeniem_---3.-etap-kampanii-juz-1-maja,391277,artykul.html

Nasze województwo promował spot, którego akcja toczy się w Rzeszowie oraz w podkarpackiej części Roztocza Południowego. Przedstawiliśmy region jako miejsce przyjazne turystom – Rzeszów w swojej ofercie rozrywkowo-gastronomicznej, a Roztocze dzięki wyjątkowym warunkom przyrodniczym połączonym z wygodną bazą hotelarską.  

Ponad sto emisji spotu wyemitowano w stacjach TVP 2 oraz Polsat. Poza telewizją spot promowano także na kanale Youtube  Podkarpackie przestrzeń otwarta. Do końca marca obejrzało go na nim ponad 135 tys. widzów. Promocję regionu w Internecie wspierała dodatkowo kampania typu Display, polegająca na wyświetlaniu użytkownikom komunikatu odsyłającego do strony internetowej podkarpackie.eu. Na stronie znajduje się baza informacji ułatwiająca wybór atrakcji i zaplanowanie wycieczki w województwie podkarpackim.

W ramach działań przeprowadzonych w Internecie na portalu Styl.pl ukazał się obszerny artykuł promujący podkarpackie uzdrowiska. Publikacje dotyczące zalet naszego regionu ukazały się również w druku. Promowano w nich nie tylko turystykę, ale też walory gospodarcze regionu. Teksty promocyjne ukazały się w takich tytułach, jak: Elle, Glamour,  National Geographic Traveller, Kaleidoscope i Puls Biznesu.

Informacja o turystyczno-gospodarczych zaletach Podkarpacia dotarła do odbiorców za pomocą radia. Spot emitowany w tym etapie kampanii skupił się na promocji walorów turystycznych i przyrodniczych oraz kulinarnych w subregionach, promując m.in. Roztocze Południowe i Sanok. Spot mogliśmy  usłyszeć w stacjach o największej słuchalności w Polsce, w RMF FM oraz Radiu Zet.  

W swojej formie kampania nawiązuje do coraz bardziej popularnego trendu turystyki wrażeń. Jej esencją są komunikaty przefiltrowane przez ludzkie emocje i indywidualny odbiór danego miejsca, tworzące serie unikatowych doświadczeń. Nawiązuje do niej hasło kampanii czyli bazująca na nazwie województwa obietnica „Będziesz pod wrażeniem”. Przekaz spotów ukazuje indywidualny odbiór atrakcji Podkarpacia, przefiltrowany przez emocje i wspomnienia występujących w nich bohaterów.

Działania w ramach kampanii mają wpłynąć na wzrost pozytywnej świadomości dotyczących turystycznych i gospodarczych atrakcji regionu, a także zwiększenie ruchu turystycznego w okresie wakacyjnym. W tym roku planowany jest także trzeci etap kampanii promujący kolejne subregiony województwa.

Już od 1 maja startujemy z kolejnym etapem kampanii.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa MDI Group z Krakowa.

Narzędzia zastosowane w kampanii „Podkarpackie. Będziesz pod wrażeniem”

TELEWIZJA

  • 3 spoty długości 30 s.

RADIO

  • 3 spoty długości 15 s.

PRASA

  • 14 artykułów w prasie o tematyce biznesowej, turystycznej i lifestyle’owej.

OUTDOOR

  • Reklama na autobusach w wybranych miastach w Polsce.

INTERNET

  • 6 spotów długości 15 s., 30 s., 60 s. na kanale Youtube.
  • 4 artykuły natywne na portalach branżowych o tematyce biznesowej i turystycznej.
  • 4 kampanie typu Dispaly.

Źródło: MDI Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764