logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aldi w Polsce startuje z pierwszą w historii loterią dla klientów

  PR 30.04.2021, przeczytano 1288 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem 1001 powodów, by wygrać rusza pierwsza w historii ALDI w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys zł. Sieć chce w ten sposób zwiększyć świadomość marki, lojalność i zaangażowanie klientów oraz dotrzeć do nowych konsumentów. Akcja startuje 30 kwietnia i potrwa do 30 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aldi-w-polsce-startuje-z-pierwsza-w-historii-loteria-dla-klientow,391278,artykul.html

W loterii ALDI każdy klient, który zrobi zakupy za minimum 50 zł, zachowa dowód zakupu i zgłosi swój udział w loterii na stronie www.promocja.aldi.pl ma szansę codziennie wygrać atrakcyjne nagrody. Stawka jest wysoka, ponieważ każdego dnia w puli nagród znajduje się 10 kart przedpłaconych ALDI o wartości 100 zł oraz 10 paczek z ulubionymi produktami marek własnych. Biorący udział w loterii co tydzień mogą wygrać urządzenie wielofunkcyjne Thermomix tm6, a co miesiąc do wygrania są roczne zakupy w ALDI o wartości 15 tys. zł.

To jednak nie koniec atrakcji, w wielkim finale dla uczestników ALDI przygotowało coś wyjątkowego. Nagrodą główną jest campervan Ford Nugget idealny na dalekie i bliskie rodzinne wyprawy, zwłaszcza w czasach pandemii oraz dwie roczne pensje, każda w wysokości 60 tys zł.

- 1001 powodów, by wygrać to loteria przygotowana z myślą o naszych klientach, zachęcająca do odwiedzin w sklepach i jeszcze lepszego poznania ALDI. Chcemy w ten sposób zwiększyć świadomość marki, a także poszerzyć grono naszych konsumentów i urozmaicić im codzienne zakupy elementem zabawy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Sama loteria jest pierwszą taką inicjatywą ALDI w Polsce. Wierzymy, że zostanie entuzjastycznie przyjęta, co pozwoli nam dalej rozwijać podobne koncepty – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w ALDI Polska.

Sieć w Polsce od ponad dwóch lat skutecznie rozwija swoją nową strategię marketingową opartą o stwierdzenie, że ALDI jest sklepem codziennych zakupów i ulubionych produktów – sygnowanych marką własną. To jeden z wielu powodów, by wpaść do ALDI. Klienci chętnie wracają po unikatowe artykuły najwyższej jakości i w atrakcyjnej cenie. Jak komunikuje sieć - wystarczy zakupy w ALDI zrobić RAZ, aby przekonać się o ich zaletach i wracać po nie już ZAWSZE. Dlatego główne hasło reklamowe marki brzmi: RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI.

Startująca pod hasłem 1001 powodów, by wygrać, loteria ALDI trwać będzie od 30 kwietnia do 30 czerwca. Jej uruchomienie wsparte jest kampanią reklamową - wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach, a także gazetki, newslettery i reklamę POS we wszystkich sklepach ALDI. Po stronie ALDI za szerokozasięgowe dotarcie do klienta odpowiada Katarzyna Wojnar, Kierownik Działu Komunikacji Wielokanałowej. Kreację kampanii przygotowała agencja marketingu zintegrowanego SMOLAR. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat (OOH i Radio) oraz Iprospect (online).

Źródło: ALDI Polska

www.aldi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764