logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Przygarnij Plakat” – specjalna kampania od AMS dla ASP

  PR 03.07.2018, przeczytano 632 razy
ilustracjastrzałka

#PrzygarnijPlakat – to tytuł specjalnej kampanii AMS, w której po raz pierwszy w historii plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo, na przystankach można posłuchać werdyktu Jury, poznać informacje o autorze plakatu oraz wziąć udział w konkursie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_przygarnij-plakat_-%E2%80%93-specjalna-kampania-od-ams-dla-asp,37116,artykul.html

Siedem plakatów nagrodzonych na tegorocznym 26. Międzynarodowym Biennale Plakatu można od lipca oglądać na Premium Citylightach w wiatach przystankowych i słupach reklamowych AMS w Warszawie. Na wybranych przystankach, dzięki wbudowanym odtwarzaczom mp3, przy użyciu własnych słuchawek, można posłuchać uzasadnienia werdyktu Jury i poznać informacje o autorze plakatu. Informacje dostępne są także na specjalnie przygotowanej stronie konkursowej www.przygarnijplakat.pl.

Kampanii towarzyszy konkurs pod tym samym tytułem, w którym internauci i odbiorcy dzieł mają szansę zdobyć jedno z nich. Wystarczy, że sfotografują wiatę przystankową z wybranym plakatem lub własną ścianę, na której chcą go powiesić i uzasadnią, dlaczego plakat ma trafić właśnie do nich. Nagrodami w konkursie są kulturalne pakiety od jego organizatorów – AMS i ASP – oraz wybrane plakaty w formacie B1.

– Biennale Plakatu zawsze było oknem na świat dla polskich artystów, okazją do poznania światowych nurtów i kierunków rozwoju tej sztuki. Nagrodzone prace, można było dotąd oglądać jedynie na wystawach towarzyszących temu wydarzeniu – mówi prof. Lech Majewski, Prezydent Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie. – W tegorocznej edycji, dzięki współpracy z AMS, wychodzimy z dziełami do szerokiej publiczności, mając nadzieję, że plakat wzbudzi emocje, zaintryguje czy też zachęci, by przygarnąć go na stałe – dodaje.

Akcja #PrzygarnijPlakat promuje trwające od 9 czerwca w Warszawie 26. Międzynarodowe Biennale Plakatu – najstarsze i jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń artystycznych poświęconych plakatowi. W tegorocznej edycji wzięło udział 236 twórców z całego świata. Nagrodzono siedem plakatów, które można zobaczyć na stołecznych ulicach i na towarzyszącym Biennale wystawom w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 (wejście od ul. Traugutta).

Jedną z imprez towarzyszących Biennale jest wystawa wybranych prac z osiemnastu konkursów Galerii Plakatu AMS, które można oglądać w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie.

Organizatorem 26. Międzynarodowego Biennale Plakatu jest Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, współorganizatorami są AMS, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i Muzeum Plakatu w Wilanowie.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764