logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwolnij potęgę personalizacji” – webinarium Mark Andy i Global Graphics

  PR 23.02.2021, przeczytano 870 razy
ilustracja

Firma Mark Andy kontynuuje spotkania online ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami z całego świata. Tym razem, we współpracy z Global Graphics, organizuje webinaarium dedykowane personalizacji (VDP – Variable Data Printing) i korzyściom wynikającym z jej wykorzystania w druku cyfrowym. Wydarzenie odbędzie się 4 marca br. o godz. 17.00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwolnij-potege-personalizacji_-%E2%80%93-webinarium-mark-andy-i-global-graphics,390328,artykul.html

- Wydaje się, że w kontekście rosnącej popularności technologii cyfrowej i hybrydowej, co odnotowujemy również jako producent bazujących na nich maszyn, kwestia personalizacji treści jest wciąż nie w pełni wykorzystywana przez wielu użytkowników tego typu rozwiązań. Tymczasem druk zmiennych danych (VDP) niesie ze sobą ogromny potencjał, także w produkcji etykietowej, ale przede wszystkim komercyjnej, jakiej nasze maszyny są również dedykowane. Stąd pomysł na wspólne wydarzenie online, zorganizowane tym razem z Global Graphics – dostawcą oprogramowania typu VDP do maszyn cyfrowych. To firma, z którą blisko współpracujemy, jeden z naszych partnerów technologicznych przy tworzeniu maszyny Digital Series iQ – najnowszego modelu hybrydowego z oferty Mark Andy – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy.

W spotkaniu udział wezmą: Ben Richardson – starszy specjalista ds. rozwiązań Digital Front End; Kristen Schulte – Digital Program Manager (oboje Mark Andy); Pascal Wybo – Product Manager (Hybrid Software); Tom Mooney – Product Manager oraz Paul Hagen – wiceprezes sprzedaży rozwiązań poligraficznych (obaj Global Graphics Software).

- Ewoluująca wciąż technologia drukowania, nowe wymagania ze strony klientów, ich zmieniające się zachowania oraz upodobania, podlegająca nieustannym zmianom światowa gospodarka – sukces w takim otoczeniu rynkowym wymaga dużej elastyczności w działaniu i odpowiednich narzędzi – kontynuuje Lena Chmielewska-Bontron. – Technologia VDP to jeden z filarów rewolucji, jaka zachodzi w branży poligraficznej, umożliwiająca nanoszenie zróżnicowanej treści – tekstowej bądź ilustracyjnej – na każdym, kolejnym produkcie np. etykiecie. Tym samym pozwala wznieść kwestię personalizacji opakowań na zupełnie nowy poziom. O tym właśnie będą mówić eksperci ze strony Mark Andy i naszego partnera – Global Graphics. Planowana jest także prezentacja „na żywo” maszyny Digital Pro, wyposażonej w oprogramowanie VDP, a także wypowiedzi naszych klientów, którzy już korzystają z zalet tego rozwiązania.

Wśród podejmowanych podczas spotkania zagadnień znajdą się m.in.: rozwój technologii VDP i trendy na rynku druku cyfrowego; rodzaje oprogramowania VDP i dedykowanych mu systemów workflow; uwarunkowania związane z wdrożeniem personalizacji; korzyści wynikające z wdrożenia StepZ – zaawansowanej, przyjaznej dla użytkownika aplikacji VDP dla drukarń cyfrowych. Całość zwieńczy anonsowana wyżej prezentacja pełnego cyklu produkcyjnego z wykorzystaniem personalizowanych danych – od ich przygotowania na etapie prepress, na wydrukowaniu w maszynie Digital Pro skończywszy.

- Personalizacja cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów, ale jej niewłaściwe postrzeganie – np. w kontekście rzekomej złożoności i czasochłonności – powoduje, że drukarnie i przetwórcy etykiet sięgają po nią relatywnie rzadko. Tymczasem jest to świetne narzędzie pozwalające rozszerzyć zakres oferowanych usług i pozyskiwać bardziej zróżnicowane, a zarazem intratne zlecenia. Podczas nadchodzącego webinarium postaramy się przekonać Państwa do zalet tego rozwiązania. Zapraszamy do rejestracji – podsumowuje Lena Chmielewska-Bontron.

  • Zainteresowani udziałem proszeni są o rejestrowanie poprzez formularz dostępny na portalu LinkedIn TUTAJ.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN - 3x druk mono
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764