logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„W cieniu sportu” – rusza nowy podcast Łukasza Kadziewicza

  PR 18.03.2022, przeczytano 447 razy

W każdą sobotę o godz. 10:00 w Onecie i w serwisie przegladsportowy.pl oraz w każdą niedzielę na kanale YouTube Przeglądu Sportowego będą publikowane odcinki „W cieniu sportu”, nowego autorskiego podcastu Łukasza Kadziewicza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_w-cieniu-sportu_-%E2%80%93-rusza-nowy-podcast-lukasza-kadziewicza,395163,artykul.html

„W cieniu sportu” jest podcastem o tematyce sportowej, autorstwa Łukasza Kadziewicza, dziennikarza Przegląd Sportowy Onet, współprowadzącego program „Misja Sport”, byłego reprezentanta Polski w siatkówce i wicemistrza świata z 2006 roku.

– Sport to całe moje życie. Wielka pasja i miłość, dzięki której zobaczyłem kawał świata i poznałem fantastycznych ludzi. Kształtował mój charakter, tępił moje niedoskonałości, a dzisiaj jest lekiem, dzięki któremu w łatwy sposób mogę odnaleźć spokój – mówi Łukasz Kadziewicz. – Również dla moich gości sport nie jest obojętny. Stanowi coś wyjątkowego i wywołuje emocje. W podcaście „W cieniu sportu” będę szukał autentyczności, emocji i ceny, jaką każdy z moich rozmówców musiał zapłacić za sukces zawodowy i bycie na świeczniku. Zapraszam!

Dla gości podcastu sport jest częścią ich codzienności i wywołuje u nich olbrzymie emocje. W programie Łukasz Kadziewicz szczerze porozmawia z nimi o tym, co sport im dał, a co zabrał. Szczególnie, że cena za sukces sportowy bywa bardzo wysoka.

– Sukcesem było to, że wydawaliśmy więcej, niż zarabialiśmy – tak w pierwszym odcinku „W cieniu sportu” mówi współwłaściciel KSW Maciej Kawulski.

W rozmowie z Łukaszem Kadziewiczem Kawulski opowiada o tym, jak odniósł sukces finansowy, dlaczego nie lubi sportów zespołowych i kto – w jego ocenie – jest „idiotą” i dlaczego od takich ludzi należy trzymać się z daleka.

Podcast będzie dostępny na Onet.pl, Przegladsportowy.pl oraz na pozostałych platformach podcastowych.

„W cieniu sportu” dołączy do bogatej i cenionej przez słuchaczy oferty kilkudziesięciu podcastów produkowanych przez Ringier Axel Springer Polska. W ofercie Onet Audio jest topowy podcast polityczny w Polsce „Stan po Burzy” Agnieszki Burzyńskiej i Andrzeja Stankiewicza, najpopularniejszy w swojej kategorii podcast „Węglarczyk o serialach” Bartosza Węglarczyka i Piotra Markiewicza, „Świat_pl” redaktora naczelnego Newsweeka Tomasza Lisa czy podcast „Raport międzynarodowy. Ukraina” Witolda Jurasza, który w kilka dni po premierze trafił do czołówki podcastów w Polsce.

Podcasty dostępne w Onecie tworzą wyjątkowi dziennikarze i osobowości, a wśród nich m.in.: Kuba Wojewódzki i Piotr Kędzierski z podcastem „WojewódzkiKędzierski”, redaktorka naczelna Forbes Women Aleksandra Karasińska, redaktor naczelny Buisness Insider Mikołaj Kunica, Renata Kim, dr Maciej Kawecki, Michał Broniatowski, Adam Jasser, Katarzyna Janowska, Rafał Hirsch, Dariusz Ćwiklak, Maciej Gajek czy Wojciech Jagielski. Wśród autorów podcastów znalazła się także dziennikarka i dokumentalistka, Ewa Ewart. Jej podcast „Rozmowy ze śmiercią” to 10 niezwykłych rozmów w wyjątkowej oprawie muzycznej Zbigniewa Preisnera.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, wiodący globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym...
Złoty znak Qualid dla Idemnet
Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając warunki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w 1. półroczu
W pierwszej połowie br. RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce pokonując nie tylko wszystkie rozgłośnie radiowe, ale też dzienniki, telewizyjne kanały informacyjne i portale internetowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764