logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wysokie Obcasy” z nowym cyklem artykułów „Praca w Covidzie”

  PR 25.02.2021, przeczytano 373 razy

Jak pracować z domu, unikając rozwodu oraz chorób psychofizycznych, w jaki sposób znaleźć równowagę między pracą a życiem prywatnym, a także jak poradzić sobie z kłopotami w prowadzeniu własnego biznesu? To tylko niektóre z tematów, które znaleźć można w nowym dziale „Wysokich Obcasów”. Artykuły dostępne są w serwisie Wysokieobcasy.pl oraz na łamach papierowego wydania magazynu.    


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wysokie-obcasy_-z-nowym-cyklem-artykulow-_praca-w-covidzie_,390371,artykul.html

Praca w Covidzie" to cykl dla wszystkich, którzy każdego dnia zastanawiają się, jak pracować w dobie pandemii i nie zwariować. W sytuacji, gdy dom stał się pracą, szkołą, stołówką, salą treningową oraz kinem, redakcja „Wysokich Obcasów” próbuje opowiedzieć na pytanie, jak nauczyć się żyć w nowej rzeczywistości. Podpowiada czytelniczkom i czytelnikom, w jaki sposób poradzić sobie z kłopotami w biurze czy w prowadzeniu własnego biznesu, a także jak negocjować podwyżkę przez Zoom. Dodatkowo, sprawdza też, dlaczego – pomimo ciągłego spędzania czasu w domu – nie potrafimy znaleźć czasu na odpoczynek.   

W nowym cyklu znajdują się również informacje m.in. o tym, jakie są choroby i schorzenia związane z e-pracą i jak możemy starać się ich uniknąć, dlaczego w pracy zdalnej wciąż jest nam zimno oraz co możemy zrobić, aby zaoszczędzić swój czas pracując z domu. Michaela Krause – szefowa berlińskiej agencji Laika Communications w rozmowie z redakcją radzi też, w jaki sposób odnaleźć równowagę między pracą a życiem prywatnym i zdradza pomysły, które mają zapobiec wyczerpaniu i wypaleniu zawodowemu członków ich zespołów.   

Artykuły z cyklu „Praca w Covidzie” publikowane są od połowy lutego br. w serwisie Wysokieobcasy.pl oraz na łamach papierowego wydania magazynu. Cykl promuje hasło „Jak pracować i nie zwariować”.   

Nowy cykl wspiera promocja w internecie - Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook, Instagram, YouTube. Działania reklamowe przygotował dział marketingu „Wysokich Obcasów”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764