logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z Ludzką Twarzą” – nowy cykl WP Abczdrowie

  PR 27.01.2023, przeczytano 341 razy

Redakcja serwisu WP abcZdrowie ruszyła z nowym cyklem reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia. Chcą, by dostrzec w nich człowieka i zobaczyć ich ludzką twarz. To reportaże oparte na autentycznych ludzkich emocjach i historiach, ukazujące życie i codzienność bohaterów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-ludzka-twarza_-%E2%80%93-nowy-cykl-wp-abczdrowie,398775,artykul.html

Program ma na celu przybliżenie rzeczywistości osób, które dotknęła choroba. Publikowane artykuły i materiały video redakcja konsultuje ze znanymi ekspertami - Katarzyną Miller, psycholożką i psychoterapeutką oraz Zbigniewem Lwem-Starowiczem, psychiatrą, psychoterapeutą, seksuologiem. Redaktor prowadzącą projekt jest Katarzyna Krupka, dziennikarka medyczna od lat związana z WP abcZdrowie.

– W programie chcemy pokazywać naszych bohaterów przez pryzmat ich możliwości, a nie ograniczeń. Wiemy, że takich osób jest więcej - zwyczajnych, ludzkich, skromnych, którzy robią niesamowite rzeczy i dzięki którym możemy spojrzeć na osoby z niepełnosprawnościami inaczej – mówi Katarzyna Krupka, dziennikarka WP abcZdrowie.

– Tworząc drugi odcinek w ramach projektu, chcieliśmy pokazać jak bardzo niesprawiedliwie my, jako społeczeństwo, traktujemy osoby z zespołem Downa. W pierwszej odsłonie skupiliśmy się na osobach żyjących z wirusem HIV, obalając jednocześnie krzywdzące ich stereotypy – mówi Dorota Mielcarek, szefowa WP abcZdrowie.

Pierwszy odcinek „Plus czy minus” udowodnił, że wirus HIV to nie wyrok, a osoby zakażone mogą prowadzić satysfakcjonujące życie na wielu płaszczyznach pod warunkiem, że poddadzą się leczeniu. W kampanii społecznej bohaterowie przekonywali, że jest to kluczowe.

Drugi odcinek „Z Ludzką Twarzą: Niezwykle zwyczajni" poświęcony jest osobom, które dokonują realnej zmiany w postrzeganiu osób z niepełnosprawnościami, pokazując ich codzienność, przybliżając odbiorcy ich osobowość i to, kim naprawdę są. Czytelnicy poznają historię Michała, który pomimo swoich słabości, tworzy muzykę, którą porusza wielu ludzi. Swoją energię przenosi na innych – i to jest prawdziwa kwintesencja jego osobowości.

Nowe odcinki pojawiają się co miesiąc, a każdy z nich dotyczył będzie innego bohatera.

Źródło: WP abcZdrowie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764