logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Actimel: kampania z Minionkami w roli głównej

  PR 26.11.2021, przeczytano 409 razy

Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej. Aktywacja objęła cztery rynki europejskie: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski. Na konsumentów czekają tam aż cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci bawiąc się mogły także wspierać swoją odporność. Za koncepcję kreatywną, strategię działań, przygotowanie aplikacji mobilnej oraz opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/actimel%3A-kampania-z-minionkami-w-roli-glownej,393917,artykul.html

Marka dostarczyła na rynek wyjątkową grę mobilną, w której to najmłodsi mają okazję budować swoje umiejętności na czterech różnych polach: równowagi, koncentracji, pamięci i refleksu. Przed konsumentami stoją takie wyzwania jak: balansowanie butelką Actimela, szukanie par (popularne gry pamięciowe "memory"), pilne obserwowanie zmieniających się butelek czy sprawne reagowanie na pojawiające się na ekranie przedmioty. Każda z gier składa się z kilku poziomów trudności, a postępy można śledzić na wirtualnej tablicy z punktami.

Dołączenie do zabawy jest niezwykle proste. Wystarczy zakupić na rynku niemieckim, włoskim, hiszpańskim czy portugalskim produkt Actimel KIDS z Minionkami i zeskanować kod QR umieszczony na opakowaniu. Głównym zadaniem najmłodszych jest skompletowanie jak najliczniejszej drużyny Minionków.

Za koncepcją kreatywną, strategię działań, przygotowanie aplikacji mobilnej oraz opracowanie materiałów digital, e-commerce i POS odpowiada VMLY&R Poland. Działania będą prowadzone do końca 2021 roku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764