logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Zaręba i Maciej Eliasz dołączają do Grupy Iberion

  PR 28.12.2022, przeczytano 810 razy
ilustracja

Od 1 stycznia 2023 roku Grupa Iberion powiększa się o dwóch znakomitych ekspertów: Adama Zarębę oraz Macieja Eliasza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-zareba-i-maciej-eliasz-dolaczaja-do-grupy-iberion,398481,artykul.html

Adam Zaręba obejmuję rolę Dyrektora Sprzedaży Programatycznej, odpowiedzialnego za efektywność reklamy display, wideo oraz powiązane z produktami reklamowymi technologie.

Maciej Eliasz rozpoczyna współpracę z Grupą, na stanowisku Dyrektora Rozwoju Produktu Wydawniczego, dbając przede wszystkim o pozyskiwanie jakościowego trafficu dla portali Grupy.

Adam Zaręba swoje pierwsze doświadczenie zdobywał po stronie wydawniczej w Agorze, kolejne w należącej do tej samej grupy, spółce Yieldbird zajmującą się obsługą reklamową wydawców online, przez ostatni rok był odpowiedzialny za optymalizowanie reklamy po stronie wydawcy w PMPG.

"Zawsze starałem się patrzeć na programmatic w kreatywny sposób. Jestem przekonany o tym, że w Grupie Iberion uda nam się rozwinąć sprzedaż programatyczną do ponadrynkowego poziomu, co przyczyni się do dalszych wzrostów całego biznesu." - Adam Zaręba.

"Cieszę się, że do rozwijanego w Grupie Iberion pionu sprzedaży dołącza kolejny utalentowany menedżer, który wniesie także ekspercki wkład w optymalizację efektywności i rozwój technologii reklamowej. Adam zdobywając doświadczenie u innych wydawców, ale także po stronie agencji, doskonale rozumie nasze potrzeby i zna drogę, którą mamy przed sobą." – komentuje Rafał Warecki, CRO Grupy Iberion.

Maciej Eliasz swoją karierę w obszarze pozyskiwania ruchu rozpoczął w Grupie Pracuj, następnie objął stanowisko SEO Team Leadera w Wirtualnej Polsce, a przez ostatni rok odpowiadał za budowę oraz realizację strategii pozyskiwania ruchu ze źródeł zewnętrznych jak i rozwój produktu wydawniczego Wprost w PMPG.

Budowa tak okazałych zasięgów bazujących głównie na mediach społecznościowych pokazuje jak duży potencjał rozwoju alternatywnych źródeł ruchu posiada Grupa Iberion. Jestem przekonany, że przy odpowiedniej strategii uda nam się wykorzystać synergię naszych doświadczeń zawodowych i wznieść cały produkt wydawniczy na wyższy poziom. Traffic to bardzo ważny element, jednak naszym celem będzie także zadbanie o dotychczas niestosowane rozwiązania poprawiające experience użytkownika oraz użyteczność produktów grupy.” - Maciej Eliasz.

Dotychczas budowaliśmy nasza grupę wydawniczą przede wszystkim w oparciu o media społecznościowe, gromadząc na naszych profilach najliczniejszą z publiczności na polskim rynku mediowym. Doskonale rozumiejąc, że dalszy, dynamiczny rozwój będzie możliwy jeśli z równie dużym profesjonalizmem zaopiekujemy niezwykle kaloryczne źródło ruchu jakim jest Google. W tym celu pozyskujemy do naszej drużyny jednego z najlepszych specjalistów SEO, który oprócz optymalizacji naszych portali pod kątem wyników wyszukiwania, czy Discovera, będzie miał również za zadanie rozwijać produkt wydawniczy o nowoczesne rozwiązania funkcjonalne oraz budować lojalność użytkownika.” - zapowiada bezpośredni przełożony Jan Kruś, CTO Grupy Iberion.

Źródło: Grupa Iberion

Dodatkowe informacje:

Iberion to pierwsza i największa w Polsce grupa mediowo-społecznościowa z siedzibą w Warszawie, która jest wydawcą kilku tematycznych portali internetowych i kilkudziesięciu kanałów na popularnych platformach społecznościowych, odwiedzanych co miesiąc przez miliony użytkowników. Siłą Grupy jest synergia serwisów wydawniczych z własnymi kanałami społecznościowymi, które cieszą się najwyższymi wskaźnikami zaangażowania liczonymi w raporcie Facebook Trends Polska w ogólnym rankingu mediów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764