Digitalowa agencja Beeffective z siedzibą w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni rozpoczęła w maju współpracę ze sportpoland. com. To dystrybutor wielu znanych marek (m. in. KETTLER i HUDORA) oraz sportowy sklep internetowy z największą ofertą bramek na rynku.
- Nasze działania poprzedziły warsztaty z Klientem, gdzie omówiliśmy sprawdzone taktyki i przykłady działań dla branży. - mówi Anita Piasecka, Performance Marketing Manager Beeffective - W ramach warsztatów bliżej poznajemy markę i oczekiwania, analizujemy dotychczasowe działania i poszczególne etapy cyklu sprzedażowego Klienta. Na tej podstawie opracowujemy strategię obecności marki w digitalu.
- Aktualnie na bieżąco śledzimy wydarzenia, dotyczące trwających właśnie mistrzostw, by wokół tego projektować komunikację. - dodaje Michał Malinowski, Social Media Specialist Beeffective - Co wspólnego ma nasz nowy klient z EURO 2020? Bramki dostępne w Sportpoland.com można oglądać podczas piłkarskich rozgrywek.
Beeffective odpowiada za szereg usług digital marketingu marki: social media, performance marketing oraz obsługę graficzną. Projekt realizują: Michał Malinowski - Social Media Specialist, Robert Skrobek - Performance Marketing Specialist, Łukasz Kiersznikiewicz - Graphic Designer.
Źródło: Beeffective