logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Beeffective odpowiedzialna za digital marketing Sportpoland.com

  PR 23.06.2021, przeczytano 188 razy

Digitalowa agencja Beeffective z siedzibą w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni rozpoczęła w maju współpracę ze sportpoland. com.  To dystrybutor wielu znanych marek (m. in. KETTLER i HUDORA) oraz sportowy sklep internetowy z największą ofertą bramek na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-beeffective-odpowiedzialna-za-digital-marketing-sportpoland.com,392000,artykul.html

- Nasze działania poprzedziły warsztaty z Klientem, gdzie omówiliśmy sprawdzone taktyki i przykłady działań dla branży. - mówi Anita Piasecka, Performance Marketing Manager Beeffective - W ramach warsztatów bliżej poznajemy markę i oczekiwania, analizujemy dotychczasowe działania i poszczególne etapy cyklu sprzedażowego Klienta. Na tej podstawie opracowujemy strategię obecności marki w digitalu.

- Aktualnie na bieżąco śledzimy wydarzenia, dotyczące trwających właśnie mistrzostw, by wokół tego projektować komunikację. - dodaje Michał Malinowski, Social Media Specialist Beeffective - Co wspólnego ma nasz nowy klient z EURO 2020? Bramki dostępne w Sportpoland.com można oglądać podczas piłkarskich rozgrywek.

Beeffective odpowiada za szereg usług digital marketingu marki: social media, performance marketing oraz obsługę graficzną. Projekt realizują: Michał Malinowski - Social Media Specialist, Robert Skrobek - Performance Marketing Specialist, Łukasz Kiersznikiewicz - Graphic Designer.

Źródło: Beeffective

www.beeffective.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak cięcie laserowe przyczynia się do zrównoważonego i wydajnego przebiegu pracy?
Plotery laserowe serii L firmy Summa są wyposażone w wiele funkcji, które zwiększają wydajność i przyczyniają się do odpowiedzialnego wykorzystania materiałów. Również łatwość obsługi, dokładność, bezpieczeństwo i wydajność są charakterystyczne dla funkcjonowania maszyn. Obejmuje to także skuteczne osadzanie dla efektywnego wykorzystania tkanin.
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764