logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Beeffective odpowiedzialna za digital marketing Sportpoland.com

  PR 23.06.2021, przeczytano 479 razy

Digitalowa agencja Beeffective z siedzibą w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni rozpoczęła w maju współpracę ze sportpoland. com.  To dystrybutor wielu znanych marek (m. in. KETTLER i HUDORA) oraz sportowy sklep internetowy z największą ofertą bramek na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-beeffective-odpowiedzialna-za-digital-marketing-sportpoland.com,392000,artykul.html

- Nasze działania poprzedziły warsztaty z Klientem, gdzie omówiliśmy sprawdzone taktyki i przykłady działań dla branży. - mówi Anita Piasecka, Performance Marketing Manager Beeffective - W ramach warsztatów bliżej poznajemy markę i oczekiwania, analizujemy dotychczasowe działania i poszczególne etapy cyklu sprzedażowego Klienta. Na tej podstawie opracowujemy strategię obecności marki w digitalu.

- Aktualnie na bieżąco śledzimy wydarzenia, dotyczące trwających właśnie mistrzostw, by wokół tego projektować komunikację. - dodaje Michał Malinowski, Social Media Specialist Beeffective - Co wspólnego ma nasz nowy klient z EURO 2020? Bramki dostępne w Sportpoland.com można oglądać podczas piłkarskich rozgrywek.

Beeffective odpowiada za szereg usług digital marketingu marki: social media, performance marketing oraz obsługę graficzną. Projekt realizują: Michał Malinowski - Social Media Specialist, Robert Skrobek - Performance Marketing Specialist, Łukasz Kiersznikiewicz - Graphic Designer.

Źródło: Beeffective

www.beeffective.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764