logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Clue PR członkiem IAB Polska

  PR 20.09.2018, przeczytano 768 razy

We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-clue-pr-czlonkiem-iab-polska,379412,artykul.html

Agencja Clue PR, co roku znajdująca się wśród najdynamiczniej rosnących polskich agencji, ma w portfolio klientów globalnych i lokalnych, z głównie z obszaru nowych technologii, elektroniki i płatności. Od lat działa jako hub dla globalnych klientów w regionie i doradza w zakresie wchodzenia na nowe rynki klientom takim jak PayPal, Zalando czy Ingenico.

Partnerzy zarządzający agencji, Alicja Wysocka-Świtała i Karol Świtała uważają dołączenie agencji do IAB Polska za naturalny krok w rozwoju agencji. – Tworząc agencję od początku myśleliśmy o komunikacji jak o holistycznym procesie, pozwalającym łączyć kompetencje opowiadania historii, relacji z mediami i influencerami, jak i sprawnych działań digitalowych. Od dawna wychodzimy poza bezpieczną strefę komfortu, jaką tworzył klasycznie rozumiany PR – mówi Alicja Wysocka- Świtała. - Współpracujemy z klientami technologicznymi, wyznaczającymi trendy w aplikacjach i zintegrowanej komunikacji marketingowej i dlatego rozwijamy kompetencje contentowe i digitalowe, tworząc m.in. nowe standardy raportowania działań czy wykorzystania Big Data – podsumowuje Karol Świtała.

Agencja dołącza do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zrzeszającego 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń. Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu. IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

Źródło: Clue PR

www.cluepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764