logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja EURO RSCG Warsaw przygotowała kolejną kampanię dla Peugeot

  PR 13.01.2006, przeczytano 1194 razy
ilustracjastrzałka
reklama prasowa - Peugeot 407 EURO RSCG Warsaw

Agencja EURO RSCG Warsaw przygotowała kolejną kampanię dla Peugeot – „Dobrze Ci się wydaje”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-euro-rscg-warsaw-przygotowala-kolejna-kampanie-dla-peugeot,3395,artykul.html

Akcja rusza 9 styczna i potrwa do końca stycznia 2006r. Głównym celem kampanii jest poinformowanie o wyprzedaży modeli Peugeot z 2005 r. Reklamy mają wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów promocyjną ofertą cenową oraz korzystnym kredytem.

Pomysł kreatywny kampanii opiera się na humorystycznej historyjce dziejącej się w biurze. Koleżanki podglądają zakupy koleżanki znajdując w jej torbie samochód Peugeot. Pointa filmu mówi, że należy udać się do salonu Peugeot, aby nie stracić okazji na zakup wybranego modelu z 2005 r. 30-sekundowa reklama telewizyjna przygotowana przez EURO RSCG Warsaw prezentuje ofertę poszczególnych osobowych i dostawczych samochodów Peugeot. Film został przygotowany w oparciu o francuską kampanię reklamową. Spot będzie można zobaczyć w TVP 1, TVP 2, TV 3, TV 4 oraz TV 7.

W prasie ogólnopolskiej (Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Faktcie, Wprost, Polityce, Forum) pojawią się trzy reklamy dedykowane modelom 206, 307 i 407. Reklamy w sposób symboliczny przedstawiają korzyść płynącą z zakupu Peugeot – oszczędność pieniędzy, które można przeznaczyć na dowolne inne zakupy.

W radiu można usłyszeć dowcipną rozmowę kobiety i mężczyzny, z której jasno wynika, że najlepszym zakupem, jaki można w tej chwili dokonać jest wybór jednego z modeli Peugeot z 2005r. Spoty radiowe można usłyszeć w: Radio Zet, RMF, PR 3, Antyradio, Eska Poznań, Eska Warszawa, Eska Wrocław, Parada Łódź, Polskie Radio Białystok, Polskie Radio Kielce, Polskie Radio Olsztyn oraz sieci Złote Przeboje.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Warszawa.

Źródło: Sensors PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764